ចំណុចសំខាន់ :
ក្រុមហ៊ុន Amazon បានបើកដំណើរការសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនដែលមានតែមួយថ្ងៃរបស់ខ្លួនគឺនាយករដ្ឋមន្រ្តីឥឡូវនេះនៅថ្ងៃព្រហស្បតិ៍នៅឯប្រទេសសិង្ហបុរីដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចដ៏ធំដំបូងគេនៅក្នុងទីផ្សារអាស៊ីអាគ្នេយ៍។
Prime Now នឹងអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់សិង្ហបុរីធ្វើការបញ្ជាទិញសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនយ៉ាងរហ័សលើមុខទំនិញជាច្រើនរួមមានស្រាបៀរភេសជ្ជៈទឹកដោះគោស៊ុតផលិតផលស្រស់ផលិតផលស្ងួតផលិតផលអេឡិចត្រូនិកប្រដាប់ប្រដាក្មេងលេងនិងផលិតផលទារក។
កម្មវិធីនេះត្រូវបានដាក់ឱ្យទាញយកនៅយប់ថ្ងៃពុធនៅប្រទេសសិង្ហបុរីទាំងនៅលើហាង Google និងហាងApple ។ Prime Now គឺជាផ្នែកមួយនៃសេវាកម្មសមាជិកភាពរបស់នាយករដ្ឋមន្រ្តី Amazon ហើយត្រូវបានដាក់ឱ្យដំណើរការនៅខែធ្នូឆ្នាំ ២០១៤ នៅទីក្រុងញូវយ៉ក។ មកដល់បច្ចុប្បន្នសេវាកម្មនេះមាននៅក្នុងទីក្រុងជាង ៥០ ក្នុងប្រទេសចំនួន ៩ រួមមានទីក្រុងប៊ែកឡាំងទីក្រុងឡុងដ៍ Madrid ,Rome និងតូក្យូ។
មានជម្រើសដឹកជញ្ជូនជាច្រើនដែលត្រូវបានផ្តល់ជូនសម្រាប់ការបញ្ជាទិញក្រោម ៤០ ដុល្លារសិង្ហបុរី (២៩,៤៨ ដុល្លារ) អ្នកប្រើប្រាស់បង់ថ្លៃសេវាដឹកជញ្ជូន ៥,៩៩ ដុល្លារសិង្ហបុរី។ ការបញ្ជាទិញខាងលើចំនួន ៤០ ដុល្លារត្រូវបានចែកចាយដោយឥតគិតថ្លៃក្នុងប្រព័ន្ធចែកចាយរយៈពេលពីរម៉ោង។ សម្រាប់អ្នកដែលចង់ទទួលបានទំនិញរបស់ពួកគេក្នុងរយៈពេលមួយម៉ោងពួកគេបានចំណាយប្រាក់ចំនួន ៩,៩៩ ដុល្លារសិង្ហបុរីក្នុងមួយការបញ្ជាទិញ។
លោក Henry Low នាយកក្រុមហ៊ុន Prime Now ប្រចាំនៅអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកនៅ Amazon បាននិយាយប្រាប់ CNBC ថា“ Prime Now ឥឡូវនេះគឺជាវិធីដឹកជញ្ជូនលឿនបំផុតរបស់ Amazon” ។ អ្វីដែលយើងបានធ្វើគឺយើងបានពិនិត្យទៅលើអ្វីដែលអតិថិជនសិង្ហបុរីរបស់យើងចូលចិត្តមាន ... ហើយយើងបានធ្វើការជាមួយអ្នកលក់ក្នុងស្រុករាប់រយនាក់ហើយបានធ្វើឱ្យពួកគេមាន។
ទោះបីជា Prime Now ឥឡូវនេះគឺជាសេវាកម្មដែលអាចប្រើបានសម្រាប់តែសមាជិក Prime Now លោក Low បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុន Amazon កំពុងផ្តល់សេវានេះដល់អ្នកមិនមែនជាសមាជិកក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីក្នុងរយៈពេលកំណត់មួយដែលអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនសាកល្បងសេវាកម្មដោយឥតគិតថ្លៃ។ លោកក៏បានបញ្ជាក់ផងដែរថាក្រុមហ៊ុនកំពុងធ្វើការចាប់ផ្តើមសេវាកម្មសមាជិកភាពរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon Prime ក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីក្នុងពេលឆាប់ៗនេះប៉ុន្តែលោកបានបដិសេធមិនបញ្ជាក់ពីពេលវេលាកំណត់ទេ។
រៀបចំសម្រាប់ការបង្ហាញ
ការចូលរបស់ Amazon ចូលអាស៊ីអាគ្នេយ៍ត្រូវបានគេរំពឹងទុកយ៉ាងខ្លាំងចាប់តាំងពីវាត្រូវបានគេរាយការណ៍ជាលើកដំបូងកាលពីឆ្នាំមុន។ ក្រុមអ្នកវិភាគបាននិយាយថាភាពទាក់ទងនិងបស្ចិមប្រទេសដែលទាក់ទងរបស់សិង្ហបុរីក៏ដូចជាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធល្អបានធ្វើឱ្យប្រទេសនេះក្លាយជាបេក្ខជនសំខាន់បំផុតសម្រាប់ការពង្រីកក្រុមហ៊ុន Amazon ។
លោក Xiaofeng Wang អ្នកវិភាគជាន់ខ្ពស់នៅក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវទីផ្សារ Forrester បានមានប្រសាសន៍ថា“ មូលហេតុចំបងដែលក្រុមហ៊ុន Amazon ជ្រើសរើសយកប្រទេសសិង្ហបុរីជាទីផ្សារដំបូងរបស់ខ្លួននៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍គឺដោយសារតែអតិថិជននៅទីនេះមានបស្ចិមប្រទេសនិងអ្នកមានហើយពួកគេភាគច្រើនកំពុងទិញទំនិញទៅបរទេស” បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយ។
ការឈានជើងចូលទៅក្នុងប្រទេសសឹង្ហបុរីបង្កើតជាឆាកសម្រាប់ការបង្ហាញសក្តានុពលរវាងក្រុមហ៊ុន Amazon និងគូប្រជែងបច្ចេកវិទ្យាចិន Alibaba ដែលថ្មីៗនេះបានកាន់កាប់ភាគហ៊ុននៅក្នុងក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចក្នុងតំបន់ Lazada ។ ការវិនិយោគនេះបានបើកដំណើរការជំហរជាសកលរបស់ Alibaba នៅក្នុងទីផ្សារដូចជាឥណ្ឌូនេស៊ីម៉ាឡេស៊ីហ្វីលីពីនសឹង្ហបូរីថៃនិង វៀត ណាមហើយធ្វើឱ្យអ្នកទិញសកម្មប្រមាណ ២៣ លាននាក់អាចទិញបាននៅលើវេទិ Lazada ។
កាលពីឆ្នាំមុន Lazada បានទិញគ្រឿងទេសតាមអ៊ិនធឺរណែតឈ្មោះ RedMart សម្រាប់ការបូកដែលមិនបានបង្ហាញ។ RedMart ផ្តល់ជូនការទិញទំនិញតាមអ៊ិនធរណេតដល់អតិថិជននៅប្រទេសសិង្ហបុរីចាប់ពីផលិតផលស្រស់រហូតដល់អាហារក្លាសេក្នុងរយៈពេល ២ ម៉ោងក្នុងមួយម៉ោងដែលជាការប្រកួតប្រជែងដោយផ្ទាល់ទៅកាន់សេវាកម្ម Prime Now នៅក្នុងរដ្ឋ។
ថ្មីៗនេះវាត្រូវបានគេរាយការណ៍ថាក្រុមហ៊ុន Alibaba ក៏កំពុងពិចារណាលើភាគហ៊ុនដែលអាចមាននៅក្នុងក្រុមហ៊ុន Tokopedia របស់ឥណ្ឌូនេស៊ី។
លោក Ken Mandel ប្រធានផ្នែកច្នៃប្រឌិតនិងពាណិជ្ជកម្មនៅអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកនៅក្រុមហ៊ុន Publicis Media បានប្រាប់ CNBC ថា៖ អ្វីដែលជាការបង្កជាសង្គ្រាមគឺជាការប្រឈមមុខដ៏ធំរវាងក្រុមហ៊ុន Alibaba និងក្រុមហ៊ុន Amazon ដោយសារតែក្រុមហ៊ុន Alibaba ជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន Lazada ពួកគេនឹងក្លាយជាកម្លាំងមួយដែលត្រូវបានគេចាត់ចូលជាសមាជិក។
- ក្រុមហ៊ុន Amazon បានបើកដំណើរការសេវាកម្ម Prime Now របស់ខ្លួននៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីដែលធ្វើឱ្យប្រទេសនេះក្លាយជាប្រទេសទី ៩ ដែលអាចរកបាន
- ក្រុមអ្នកជំនាញបាននិយាយថាវត្តមានរបស់ក្រុមហ៊ុន Jeff Bezos អាចបង្កើតជាដំណាក់កាលសម្រាប់ការបង្ហាញខ្លួនជាមួយក្រុមហ៊ុន Alibaba Group របស់ Jack Ma
- របាយការណ៍មួយពីក្រុមហ៊ុនហ្គូហ្គោលនិងសិង្ហបុរីរបស់ក្រុមហ៊ុន Temasek Holding បានព្យាករណ៍ថាសេដ្ឋកិច្ចអ៊ីនធឺណេតនៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍នឹងកើនឡើងដល់ ២០០ ពាន់លានដុល្លារនៅឆ្នាំ ២០២៥
ក្រុមហ៊ុន Amazon បានបើកដំណើរការសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនដែលមានតែមួយថ្ងៃរបស់ខ្លួនគឺនាយករដ្ឋមន្រ្តីឥឡូវនេះនៅថ្ងៃព្រហស្បតិ៍នៅឯប្រទេសសិង្ហបុរីដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចដ៏ធំដំបូងគេនៅក្នុងទីផ្សារអាស៊ីអាគ្នេយ៍។
Prime Now នឹងអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់សិង្ហបុរីធ្វើការបញ្ជាទិញសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនយ៉ាងរហ័សលើមុខទំនិញជាច្រើនរួមមានស្រាបៀរភេសជ្ជៈទឹកដោះគោស៊ុតផលិតផលស្រស់ផលិតផលស្ងួតផលិតផលអេឡិចត្រូនិកប្រដាប់ប្រដាក្មេងលេងនិងផលិតផលទារក។
កម្មវិធីនេះត្រូវបានដាក់ឱ្យទាញយកនៅយប់ថ្ងៃពុធនៅប្រទេសសិង្ហបុរីទាំងនៅលើហាង Google និងហាងApple ។ Prime Now គឺជាផ្នែកមួយនៃសេវាកម្មសមាជិកភាពរបស់នាយករដ្ឋមន្រ្តី Amazon ហើយត្រូវបានដាក់ឱ្យដំណើរការនៅខែធ្នូឆ្នាំ ២០១៤ នៅទីក្រុងញូវយ៉ក។ មកដល់បច្ចុប្បន្នសេវាកម្មនេះមាននៅក្នុងទីក្រុងជាង ៥០ ក្នុងប្រទេសចំនួន ៩ រួមមានទីក្រុងប៊ែកឡាំងទីក្រុងឡុងដ៍ Madrid ,Rome និងតូក្យូ។
អ្វីដែលជាបញ្ហាគឺសង្គ្រាមដែលជាការប្រឈមមុខដ៏ធំរវាងក្រុមហ៊ុន Alibaba និងក្រុមហ៊ុន Amazon ។
មានជម្រើសដឹកជញ្ជូនជាច្រើនដែលត្រូវបានផ្តល់ជូនសម្រាប់ការបញ្ជាទិញក្រោម ៤០ ដុល្លារសិង្ហបុរី (២៩,៤៨ ដុល្លារ) អ្នកប្រើប្រាស់បង់ថ្លៃសេវាដឹកជញ្ជូន ៥,៩៩ ដុល្លារសិង្ហបុរី។ ការបញ្ជាទិញខាងលើចំនួន ៤០ ដុល្លារត្រូវបានចែកចាយដោយឥតគិតថ្លៃក្នុងប្រព័ន្ធចែកចាយរយៈពេលពីរម៉ោង។ សម្រាប់អ្នកដែលចង់ទទួលបានទំនិញរបស់ពួកគេក្នុងរយៈពេលមួយម៉ោងពួកគេបានចំណាយប្រាក់ចំនួន ៩,៩៩ ដុល្លារសិង្ហបុរីក្នុងមួយការបញ្ជាទិញ។
លោក Henry Low នាយកក្រុមហ៊ុន Prime Now ប្រចាំនៅអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកនៅ Amazon បាននិយាយប្រាប់ CNBC ថា“ Prime Now ឥឡូវនេះគឺជាវិធីដឹកជញ្ជូនលឿនបំផុតរបស់ Amazon” ។ អ្វីដែលយើងបានធ្វើគឺយើងបានពិនិត្យទៅលើអ្វីដែលអតិថិជនសិង្ហបុរីរបស់យើងចូលចិត្តមាន ... ហើយយើងបានធ្វើការជាមួយអ្នកលក់ក្នុងស្រុករាប់រយនាក់ហើយបានធ្វើឱ្យពួកគេមាន។
ទោះបីជា Prime Now ឥឡូវនេះគឺជាសេវាកម្មដែលអាចប្រើបានសម្រាប់តែសមាជិក Prime Now លោក Low បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុន Amazon កំពុងផ្តល់សេវានេះដល់អ្នកមិនមែនជាសមាជិកក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីក្នុងរយៈពេលកំណត់មួយដែលអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនសាកល្បងសេវាកម្មដោយឥតគិតថ្លៃ។ លោកក៏បានបញ្ជាក់ផងដែរថាក្រុមហ៊ុនកំពុងធ្វើការចាប់ផ្តើមសេវាកម្មសមាជិកភាពរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon Prime ក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីក្នុងពេលឆាប់ៗនេះប៉ុន្តែលោកបានបដិសេធមិនបញ្ជាក់ពីពេលវេលាកំណត់ទេ។
រៀបចំសម្រាប់ការបង្ហាញ
ការចូលរបស់ Amazon ចូលអាស៊ីអាគ្នេយ៍ត្រូវបានគេរំពឹងទុកយ៉ាងខ្លាំងចាប់តាំងពីវាត្រូវបានគេរាយការណ៍ជាលើកដំបូងកាលពីឆ្នាំមុន។ ក្រុមអ្នកវិភាគបាននិយាយថាភាពទាក់ទងនិងបស្ចិមប្រទេសដែលទាក់ទងរបស់សិង្ហបុរីក៏ដូចជាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធល្អបានធ្វើឱ្យប្រទេសនេះក្លាយជាបេក្ខជនសំខាន់បំផុតសម្រាប់ការពង្រីកក្រុមហ៊ុន Amazon ។
លោក Xiaofeng Wang អ្នកវិភាគជាន់ខ្ពស់នៅក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវទីផ្សារ Forrester បានមានប្រសាសន៍ថា“ មូលហេតុចំបងដែលក្រុមហ៊ុន Amazon ជ្រើសរើសយកប្រទេសសិង្ហបុរីជាទីផ្សារដំបូងរបស់ខ្លួននៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍គឺដោយសារតែអតិថិជននៅទីនេះមានបស្ចិមប្រទេសនិងអ្នកមានហើយពួកគេភាគច្រើនកំពុងទិញទំនិញទៅបរទេស” បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយ។
ការឈានជើងចូលទៅក្នុងប្រទេសសឹង្ហបុរីបង្កើតជាឆាកសម្រាប់ការបង្ហាញសក្តានុពលរវាងក្រុមហ៊ុន Amazon និងគូប្រជែងបច្ចេកវិទ្យាចិន Alibaba ដែលថ្មីៗនេះបានកាន់កាប់ភាគហ៊ុននៅក្នុងក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចក្នុងតំបន់ Lazada ។ ការវិនិយោគនេះបានបើកដំណើរការជំហរជាសកលរបស់ Alibaba នៅក្នុងទីផ្សារដូចជាឥណ្ឌូនេស៊ីម៉ាឡេស៊ីហ្វីលីពីនសឹង្ហបូរីថៃនិង វៀត ណាមហើយធ្វើឱ្យអ្នកទិញសកម្មប្រមាណ ២៣ លាននាក់អាចទិញបាននៅលើវេទិ Lazada ។
កាលពីឆ្នាំមុន Lazada បានទិញគ្រឿងទេសតាមអ៊ិនធឺរណែតឈ្មោះ RedMart សម្រាប់ការបូកដែលមិនបានបង្ហាញ។ RedMart ផ្តល់ជូនការទិញទំនិញតាមអ៊ិនធរណេតដល់អតិថិជននៅប្រទេសសិង្ហបុរីចាប់ពីផលិតផលស្រស់រហូតដល់អាហារក្លាសេក្នុងរយៈពេល ២ ម៉ោងក្នុងមួយម៉ោងដែលជាការប្រកួតប្រជែងដោយផ្ទាល់ទៅកាន់សេវាកម្ម Prime Now នៅក្នុងរដ្ឋ។
ថ្មីៗនេះវាត្រូវបានគេរាយការណ៍ថាក្រុមហ៊ុន Alibaba ក៏កំពុងពិចារណាលើភាគហ៊ុនដែលអាចមាននៅក្នុងក្រុមហ៊ុន Tokopedia របស់ឥណ្ឌូនេស៊ី។
លោក Ken Mandel ប្រធានផ្នែកច្នៃប្រឌិតនិងពាណិជ្ជកម្មនៅអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកនៅក្រុមហ៊ុន Publicis Media បានប្រាប់ CNBC ថា៖ អ្វីដែលជាការបង្កជាសង្គ្រាមគឺជាការប្រឈមមុខដ៏ធំរវាងក្រុមហ៊ុន Alibaba និងក្រុមហ៊ុន Amazon ដោយសារតែក្រុមហ៊ុន Alibaba ជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន Lazada ពួកគេនឹងក្លាយជាកម្លាំងមួយដែលត្រូវបានគេចាត់ចូលជាសមាជិក។
រឿងចំបងដែលត្រូវមើលនៅទីនេះគឺសង្គ្រាមប្រភេទនេះដែលពួកគេកំពុងសាកល្បងអាវុធថ្មីរបស់ពួកគេប្រឆាំងគ្នាហើយពួកគេអាចរកឃើញអាវុធទាំងនោះ។
កាលពីដើមខែនេះស្ថានីយទូរទស្សន៍ CNBC បាននិយាយជាមួយសហស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន Lazada គឺលោក Aimone Ripa di Meana ដែលបាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនមានទំនុកចិត្តលើការពង្រីកជាយថាហេតុរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ទៅកាន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។ យោងទៅតាមលោក Meana គុណសម្បត្តិរបស់ Lazada រួមមានចំណេះដឹងជាក់ស្តែងអំពីទីផ្សារក្នុងតំបន់ទាំង ៦ ដែលខ្លួនធ្វើប្រតិបត្តិការបណ្តាញដឹកជញ្ជូនធំទូលាយនិងការគាំទ្រពីលោក Jack Ma ។
ដើម្បីឱ្យប្រាកដអ្នកវិភាគចង្អុលបង្ហាញថាក្រុមហ៊ុន Amazon ក៏មានចំណុចខ្លាំងផងដែរ។ លោក Wang បាននិយាយថាអត្ថប្រយោជន៍ដ៏សំខាន់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Amazon គឺ“ នៅក្នុងភាពខ្លាំងនៃផលិតផល ម៉ាករបស់សហរដ្ឋអាមេរិកនិងសៀវភៅអេឡិចត្រូនិច។ ល។ លោកបានបន្ថែមថាក្រុមហ៊ុន Amazon Prime ក៏ជា“ កម្មវិធីភាពស្មោះត្រង់គួរឱ្យទាក់ទាញមួយដែលបានធ្វើការនៅសហរដ្ឋអាមេរិកប៉ុន្តែវិធីដែលវាធ្វើមូលដ្ឋានីយកម្មដើម្បីឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការរបស់អតិថិជននៅទីនេះគឺជាគន្លឹះនៃភាពជោគជ័យ” ។
ការធ្វើមូលដ្ឋានីយកម្មជាញឹកញាប់អ្នកវិភាគនិងអ្នកជំនាញលើកឡើងនៅពេលនិយាយអំពីក្រុមហ៊ុនសកលដែលទទួលបានជោគជ័យនៅក្នុងទីផ្សារក្នុងស្រុកដ៏សម្បូរបែបនៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍។ នាយកក្រុមហ៊ុន Amazon Prime Now តីឥឡូវនៅសិង្ហបុរី, ទាបនិង Aarif Nakhooda, មានដើមកំណើតនៅរដ្ឋនេះ។
កន្លែងមួយរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon នៅសិង្ហបុរី |
ទីផ្សារដែលរកចំណូលបាន ២០០ ពាន់លានដុល្លារ
អាស៊ីអាគ្នេយ៍គឺជាទីផ្សារដែលរកកម្រៃបានសម្រាប់ពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិចខណៈដែលអ្នកប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺណេតជំនាន់ដំបូងរាប់លានកំពុងចាប់ផ្តើមចាប់យកការទិញទំនិញតាមអ៊ិនធរណេត។ ការសិក្សាដែលបានដកស្រង់ជាញឹកញាប់ពីក្រុមហ៊ុនវិនិយោគ Google និងសឹង្ហបូរី Temasek Holdings បានព្យាករណ៍ថាសេដ្ឋកិច្ចអ៊ីនធ័រណេតក្នុងតំបន់នឹងកើនឡើងដល់ ២០០ ពាន់លានដុល្លារនៅឆ្នាំ ២០២៥ ដែលជំរុញភាគច្រើនពីកំណើនពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិក។
យោងតាមលោក Satish Meena អ្នកវិភាគជាន់ខ្ពស់របស់ Forrester បានឱ្យដឹងថាភាពជិតរបស់វាចំពោះប្រទេសចិនដែលបានក្លាយជាទីផ្សារឈានមុខគេសម្រាប់ពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិកក៏ធ្វើឱ្យតំបន់ Alibaba ក្លាយជា“ ទីធ្លាក្រោយគេ” ។
ក្រុមហ៊ុន Alibaba ចង់ក្លាយជាអ្នកដើរតួយ៉ាងសំខាន់នៅក្នុងទីផ្សារនេះដោយផ្តួលក្រុមហ៊ុន Amazon ។ នៅពេលនិយាយអំពីការប្រយុទ្ធគ្នាដោយផ្ទាល់រវាងក្រុមហ៊ុនទាំងពីរនេះក្រុមហ៊ុន Alibaba មិនមានប្រទេសជាច្រើនដែលជាកន្លែងដែលពួកគេអាចនាំមុខបាននោះទេ” ។
ក្នុងចំណោមទីផ្សារនៅខាងក្រៅសហរដ្ឋអាមេរិកនិងចិនលោក Meena បានពន្យល់ថាក្រុមហ៊ុន Amazon មានវត្តមានគួរឱ្យ កត់សម្គាល់នៅអឺរ៉ុបហើយកំពុងដំណើរការល្អនៅក្នុងទីផ្សារឥណ្ឌា។ ជាការពិតប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយក្នុងស្រុកបានរាយការណ៍កាលពីដើមខែនេះថាក្រុមហ៊ុន Amazon បានវិនិយោគទឹកប្រាក់ជាង ២ ពាន់លានដុល្លាររហូតមកដល់បច្ចុប្បន្ននៅក្នុងប្រតិបត្តិការរបស់ពួកគេនៅប្រទេសឥណ្ឌា។
ប៉ុន្តែ Meena បាននិយាយថាវាមិនទំនងថាក្រុមហ៊ុន Amazon នឹងវិនិយោគយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ដូចដែលវាបានធ្វើនៅក្នុងប្រទេសឥណ្ឌានោះទេ។ ផ្ទុយទៅវិញពួកគេទំនងជានឹងសាកល្បងទឹកនៅក្នុងទីផ្សារមួយឬពីរដើម្បីធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរីកចម្រើននិងទទួលបានអតិថិជន។
ពួកគេនឹងចំណាយពេលរបស់ពួកគេបង្កើនការវិនិយោគកាន់តែខ្លាំងឡើងទៅលើភ័ស្តុភារឃ្លាំងនិងអ្វីៗទាំងអស់ ដូច្នេះពួកគេអាចទទួលបានអតិថិជននិងទទួលបានរយៈពេលយូរ ។
ក្រុមហ៊ុន Amazon បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនមិនបានគិតអំពីអ្វីដែលដៃគូប្រកួតប្រជែងកំពុងធ្វើនោះទេ។ ផ្ទុយទៅវិញការផ្តោតអារម្មណ៍របស់វាគឺផ្តោតលើអតិថិជន។
យើងពិនិត្យទៅលើអ្វីដែលអតិថិជនចង់បានហើយបន្ទាប់មកពីនោះយើងនឹងអភិវឌ្ឍនិងបង្កើតប្រព័ន្ធនិងផលិតផលដែលនឹងដោះស្រាយបញ្ហាអតិថិជន។ ក្នុងករណី Prime Now វាពិតជាមុំងាយស្រួលដែលពួកគេព្យាយាមដោះស្រាយ” ។
លោក Low បានបដិសេធមិននិយាយពីអ្វីដែលទីផ្សារបន្ទាប់របស់ក្រុមហ៊ុន Amazon អាចស្ថិតនៅក្នុងតំបន់នោះទេ។
អ្នកឈ្នះពិតប្រាកដ
នៅចុងបញ្ចប់អ្នកវិភាគយល់ស្របថាអ្នកទទួលផលធំបំផុតពីគូប្រជែង Amazon និង Alibaba នឹងក្លាយជាអ្នកប្រើប្រាស់។
លោក Mike Booker មានប្រសាសន៍ថា“ រឿងដំបូងដែលមនុស្សត្រូវដឹងគឺថានេះគឺជាទីផ្សារមួយក្នុងចំណោមទីផ្សារដំបូងដែលក្រុមហ៊ុន Amazon និង Alibaba នឹងដើរឆ្ពោះទៅមុខ…វានឹងក្លាយជាការឈ្នះឈ្នះសម្រាប់អតិថិជននៅប្រទេសសិង្ហបុរី”
លោកបាននិយាយថាការិយាល័យកណ្តាលសម្រាប់ទីផ្សារពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណេតនៅប្រទេសសឹង្ហបូរីគឺធំធេងណាស់ដែលពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណេតមានត្រឹមតែមួយភាគរយតូចនៃការលក់រាយសរុបនៅក្នុងរដ្ឋ។ ខណៈពេលដែលអតិថិជននឹងឈ្នះ, Booker បាននិយាយថាមួយចំនួននៃការលក់រាយក្រៅបណ្តាញបច្ចុប្បន្នអាចនឹងបាត់បង់ដោយសារតែលទ្ធផលនៃការបង្ហាញនេះ។
លោក Booker បានបន្ថែមទៀតថានេះគឺជាឱកាសមួយសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Amazon ក្នុងការសាកល្បងទំនិញរបស់ខ្លួនប្រឆាំងនឹងក្រុមហ៊ុន Alibaba ។ គាត់បាននិយាយថា។