ចំណុចសំខាន់ :

  • នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Hans Vestberg បាននិយាយនៅក្នុងបទសម្ភាសន៍មួយថាក្រុមហ៊ុន Verizon បានផ្អាកការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាមួយហ្វេសប៊ុកបន្ទាប់ពីបានឃើញមាតិកាហ្វេសប៊ុកដែលមិនអាចទទួលយកបានបង្ហាញនៅតាមការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ Verizon ។
  • Vestberg បានបដិសេធមិននិយាយពីអ្វីដែលគាត់បានស្នើសុំជាពិសេសពីហ្វេសប៊ុកនោះទេប៉ុន្តែបាននិយាយថា“ ការពិភាក្សាស្រដៀងគ្នា” បានកើតឡើងជាមួយយូធូបនៅឆ្នាំ ២០១៧ ។
  • នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុនហ្វេសប៊ុកលោក Mark Zuckerberg បាននិយាយកាលពីសប្តាហ៍មុនថាលោករំពឹងថាក្រុមហ៊ុនជាច្រើនរួមទាំងក្រុមហ៊ុន Verizon ដែលកំពុងធ្វើពហិការហ្វេសប៊ុកនឹងវិលត្រឡប់មករកវេទិកាវិញឆាប់ៗនេះ។

Hans Vestberg នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Verizon



នាយកប្រតិបត្តិ ក្រុមហ៊ុន Verizon លោក Hans Vestberg បានសំរេចចិត្តបញ្ឈប់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅលើបណ្តាញ សង្គម Facebook និង Instagram បន្ទាប់ពីបានឃើញមាតិកាបង្ហាញនៅជាប់នឹងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលមិនអនុលោមតាមកិច្ចព្រមព្រៀងស្តង់ដាររបស់យើង។ 


ក្រុមហ៊ុន Verizon បានប្រកាសថាខ្លួននឹងផ្អាក ការផ្សាយពាណិជ្ជ កម្ម ជាបណ្តោះអាសន្នជាមួយ Facebook និងក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធរបស់ខ្លួនកាលពីខែមុនរហូតដល់មានអារម្មណ៍ស្រួលជាងមុនជាមួយប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។ នៅពេលនោះក្រុមហ៊ុន Verizon គឺជាអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មធំជាងគេដែលបញ្ឈប់ការចំណាយលើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ខ្លួន។ ការធ្វើពហិការឥឡូវនេះរួមមានក្រុមហ៊ុនជាង 750 ដែលរួមបញ្ចូលទាំងក្រុមហ៊ុនដូចជា ក្រុមហ៊ុន Coca-Cola ,  ហាងកាហ្វេ Starbucks  និង  ក្រុមហ៊ុន Unilever


Vestberg បានប្រាប់ CNBC ថាការសម្រេចចិត្តរបស់ Verizon មិនទាក់ទងនឹងនយោបាយទេតែផ្ទុយទៅវិញត្រូវបានជំរុញដោយបំណងរក្សា“ ស្តង់ដារខ្ពស់បំផុតសម្រាប់យីហោរបស់យើង” ។ យោងតាមទិន្នន័យពី Pathmatics ក្រុមហ៊ុនបានចំណាយប្រហែល ២៣ លានដុល្លារអាមេរិកក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ លើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់អាមេរិកនៅលើហ្វេសប៊ុកនិងជាច្រើនទៀតនៅលើ Instagram ។ លោក Pathmatics បានប៉ាន់ប្រមាណថា Verizon គឺជាអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មធំជាងគេទី ៨៨ របស់សហរដ្ឋអាមេរិកនៅលើហ្វេសប៊ុកសម្រាប់ឆ្នាំ ២០១៩ ។ 

Vestberg បានបដិសេធមិននិយាយពីអ្វីដែល Verizon កំពុងស្នើ សុំឱ្យហ្វេសប៊ុកផ្លាស់ប្តូរនោះទេ។ លោកបាននិយាយថាការពិភាក្សាស្រដៀងគ្នានេះបានកើតឡើងជាមួយ Youtube របស់ Google  ក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ហើយនាំឱ្យមានលទ្ធផលគួរជាទីពេញចិត្តដែលក្រុមហ៊ុន Verizon មានអារម្មណ៍ថាមានផាសុកភាពគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការចាប់ផ្តើមការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឡើងវិញ។

លោក Vestberg មានប្រសាសន៍ថា“ រឿងនេះបានកើតឡើងជាមួយយូធូបហើយយើងបានធ្វើការជាមួយពួកគេហើយយើងបានដោះស្រាយវា។ “ យើងព្យាយាមធ្វើការជាមួយដៃគូរបស់យើងដែលយើងកំពុងប្រើសម្រាប់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ ប៉ុន្តែជាថ្មីម្តងទៀតសម្រាប់យើងយើងប្រកាន់ខ្ជាប់យ៉ាងខ្លាំងចំពោះតម្លៃម៉ាកនិងស្តង់ដារយីហោរបស់យើង។


នាយកប្រតិបត្តិ Facebook លោក Mark Zuckerberg បាននិយាយថាសប្តាហ៍មុនថាលោករំពឹងថាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មការធ្វើពហិការនេះ ”នឹងត្រូវបានត្រឡប់មកវិញនៅលើវេទិកាឆាប់បានគ្រប់គ្រាន់នោះទេ” នេះបើយោងតាម យោបល់ឯកជន ដែលបានរាយការណ៍ដោយពនេះ។