ក្រុមហ៊ុនទាំងពីរបានប្រកាសថា Uber បានទិញសេវាកម្មចែកចាយម្ហូបអាហារដល់មិត្តរួមការងារ។
កាលពីមុន Uber បាននឹងកំពុងទិញសេវាកម្មចែកចាយអាហារគូប្រជែង GrubHub ប៉ុន្តែកិច្ចពិភាក្សាបានបែកបាក់ដោយសារតែក្រុមហ៊ុនទាំងពីរមិនអាចព្រមព្រៀងគ្នាលើតម្លៃហើយក្រុមហ៊ុនចែករំកិលកាន់តែមានការអាក់អន់ចិត្តជាមួយនឹងអ្វីដែលខ្លួនគិតថាជាយុទ្ធសាស្ត្រជាប់គាំងដូចដែលសារព័ត៌មាន CNBC បានរាយការណ៍ពីមុន ។ ផ្ទុយទៅវិញ GrubHub ត្រូវបានលក់ទៅឱ្យសេវាដឹកជញ្ជូនម្ហូបអឺរ៉ុប JustEatTakeaway នៅដើមខែមិថុនា។
Uber កំពុងផ្តល់សេវាកម្មធនាគារលើការចែកចាយស្បៀងអាហារដើម្បីជួយទ្រទ្រង់អាជីវកម្មរបស់ខ្លួនក្នុងកំឡុងពេលមានជំងឺរាត ត្បាតដោយសារជំងឺនេះដោយសារតម្រូវការចែកចាយជិះបានធ្លាក់ចុះ។ នៅក្នុងការ ហៅរកប្រាក់ចំណូលប្រចាំត្រីមាសដំបូង របស់ខ្លួន Uber បាននិយាយថាប្រាក់ចំណូលពីការកក់សរុបសម្រាប់ផ្នែក ជិះរបស់ខ្លួនបានធ្លាក់ចុះ ៨០ ភាគរយនៅក្នុងខែមេសាធៀបនឹងឆ្នាំមុនខណៈពេលដែលចំណូលពីការកក់សរុបនៅក្នុង Eats កើនឡើងជាង ៥០ ភាគរយក្នុងរយៈពេលដូចគ្នា។
មិត្តរួមការងារគឺជាសេវាកម្មចែកចាយអាហារធំជាងគេទី ៤ របស់អាមេរិកដោយចំណែកទីផ្សារហើយបានព្យាយាមប្រកួតប្រជែងជាលក្ខណៈជាតិប្រឆាំងនឹង DoorDash, GrubHub និង Uber Eats ។ ទោះយ៉ាងណាក្រុមហ៊ុនបានទទួលជោគជ័យនៅក្នុងតំបន់ទីក្រុងជាក់លាក់ដូចជា Los Angeles និង Miami ។
គេរាយការណ៍ថាបាន Postmates បានដាក់សម្ងាត់សម្រាប់ IPO នៅខែកុម្ភៈឆ្នាំ 2019 ជាមួយ, ប៉ុន្តែបានពន្យារពេលជាតង្វាយរបស់ខ្លួននៅចុងឆ្នាំដែលចំពេលលក្ខខណ្ឌទីផ្សារនិងការប្រកួតប្រជែងមានការលំបាកយ៉ាប់យ៉ឺននេះបើយោងតាម recode ។
Postmates បានផងដែរត្រូវបានពិចារណាឡើងវិញដោយចាប់ផ្តើមដំណើរការ IPO ព្រមទាំងការផ្តល់ជូនពីក្រុមហ៊ុនគោល បំណង ទិញយកមួយពិសេស (SPAC) - ជាសំខាន់របស់ក្រុមហ៊ុនសែលដែលមានតែម្នាក់ឯងដើម្បីទទួលយកក្រុមហ៊ុនផ្សេងជាសាធារណៈក្នុងស្ថានីយទូរទស្សន៍ CNBC បានរាយការណ៍កាលពីមុន ។ ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានរ៉យទ័របាន និយាយថាក្រុមហ៊ុនដែលមានមូលដ្ឋាននៅសាន់ហ្វ្រាន់ស៊ីស្កូមានតម្លៃ ២,៤ ពាន់លានដុល្លារនៅក្នុងជុំរៃអង្គាសប្រាក់ចុងក្រោយរបស់ខ្លួននៅក្នុងខែកញ្ញា ។