ចំណុចសំខាន់ :
- Facebook បានរាយការណ៍ពីកំណើនប្រាក់ចំណូលទាបបំផុតចាប់តាំងពីការបោះផ្សាយមូលបត្រលក់ជាសាធារណៈលើកដំបូង (IPO) ឆ្នាំ ២០១២ របស់ខ្លួនប៉ុន្តែនៅតែធ្វើឱ្យខូចការប៉ាន់ស្មានរបស់អ្នកវិភាគដដែល។
- ភាគហ៊ុនហ្វេសប៊ុកបានកើនឡើងច្រើនជាង ៦ ភាគរយនៅក្នុងការធ្វើពាណិជ្ជកម្មបន្ត។
- ហ្វេសប៊ុកបាននិយាយថាវាមានអ្នកប្រើប្រាស់ចំនួន ៣,១៤ ពាន់លាននាក់ប្រចាំខែនៅទូទាំងក្រុមគ្រួសាររបស់ខ្លួនបើប្រៀបធៀបនឹង ២,៩៩ ពាន់លាននាក់នៅក្នុងត្រីមាសមុន។
Facebook បានរាយការណ៍ពីកំណើនប្រាក់ចំណូលទាបបំផុតចាប់តាំងពីការបោះផ្សាយមូលបត្រលក់ជាសាធារណៈលើកដំបូង (IPO) ឆ្នាំ ២០១២ របស់ខ្លួនប៉ុន្តែនៅតែធ្វើឱ្យខូចការប៉ាន់ស្មានរបស់អ្នកវិភាគដដែល។ ភាគហ៊ុនរបស់ក្រុមហ៊ុននេះបានកើនឡើងច្រើនជាង ៦% នៅក្នុងការធ្វើពាណិជ្ជកម្មបន្តដោយដាក់វាឱ្យឡើងដល់កំណត់ត្រានៅថ្ងៃសុក្រ។
- ប្រាក់ចំណូល៖ ១,៨០ ដុល្លារនិង ១,៣៩ ដុល្លារក្នុងមួយហ៊ុនដែលបានព្យាករណ៍ដោយ Refinitv
- ប្រាក់ចំណូល: ១៨,៧ ពាន់លានដុល្លារទល់នឹង ១៧,៤ ពាន់លានដុល្លារដែលព្យាករណ៍ដោយ Refinitiv
- អ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំថ្ងៃ (DAUs): ១,៧៩ ពាន់លាននាក់ទល់នឹង ១,៧ ពាន់លាននាក់ដែលបានព្យាករណ៍ដោយក្រុមហ៊ុន FactSet
- អ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំខែ (MAUs)៖ ២,៧ ពាន់លាននាក់ទល់នឹង ២,៦ ពាន់លាននាក់ដែលព្យាករណ៍ដោយ FactSet
- ប្រាក់ចំណូលជាមធ្យមក្នុងមួយអ្នកប្រើ (ARPU)៖ ៧,០៥ ដុល្លារទល់នឹង ៦,៧៦ ដុល្លារដែលព្យាករណ៍ដោយក្រុមហ៊ុន FactSet
Facebook បាននិយាយថាកំណើនអ្នកប្រើប្រាស់របស់វាឆ្លុះបញ្ចាំងពីការចូលរួមកាន់តែច្រើនពីអតិថិជនដែលចំណាយពេលច្រើននៅផ្ទះទោះបីជាសេដ្ឋកិច្ចបើកទ្វារយ៉ាងហោចណាស់នៅក្រៅសហរដ្ឋ អាមេរិកក៏ដោយក៏ចាប់ផ្តើមផ្លាស់ប្តូរដែរ។
ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍ថា ”យើងកំពុងមើលឃើញសញ្ញានៃភាពប្រក្រតីនៃកំណើនអ្នកប្រើប្រាស់និងការចូលរួមខណៈវិធានការកន្លែងស្នាក់នៅបានធូរស្បើយនៅជុំវិញពិភពលោកជាពិសេសនៅក្នុងទីផ្សារដែលមានការអភិវឌ្ឍដែលការជ្រៀតចូលរបស់ Facebook ខ្ពស់” ។
ក្រុមហ៊ុននេះក៏កំពុងរកប្រាក់ចំណូលបានល្អប្រសើរជាងការរំពឹងទុកសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ម្នាក់ដែលបង្ហាញថាវានៅតែបន្តអំណាចកំណត់តម្លៃនៅពេលនិយាយអំពីការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មម៉ាកធំ ៗ នៅលើគេហទំព័រ។
នៅសហរដ្ឋអាមេរិកនិងកាណាដាអ្នកប្រើហ្វេសប៊ុកបានកើនឡើងដល់ ១៩៨ លាននាក់នៃអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំថ្ងៃពី ១៩៥ លាននាក់កាលពីត្រីមាសមុន។ មូលដ្ឋានអ្នកប្រើប្រាស់របស់ខ្លួននៅអឺរ៉ុបនៅតែមានចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ ៣០៥ លាននាក់ជារៀងរាល់ថ្ងៃនៅក្នុងត្រីមាសមុន។
Facebook បាននិយាយថាវាមានអ្នកប្រើប្រាស់ចំនួន ៣,១៤ ពាន់ លាននាក់ប្រចាំខែនៅទូទាំងក្រុមគ្រួសាររបស់ខ្លួនបើប្រៀបធៀបនឹង ២,៩៩ ពាន់លាននាក់នៅក្នុងត្រីមាសមុន។ ម៉ែត្រនេះត្រូវបានប្រើដើម្បីវាស់ស្ទង់ចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់សរុបរបស់ហ្វេសប៊ុកឆ្លងកាត់កម្មវិធីសំខាន់របស់ខ្លួនគឺ Instagram, Messenger និង WhatsApp ។
ប្រធានផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុរបស់ក្រុមហ៊ុនហ្វេសប៊ុក David Wehner បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនរំពឹងថាអ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃនិងប្រចាំខែរបស់ពួកគេនឹងធ្លាក់ចុះឬចុះបន្តិចនៅតាមតំបន់នានានៅជុំវិញពិភព លោកដែលការរឹតបន្តឹងកន្លែងស្នាក់នៅរបស់ Covid-19 នៅតែបន្តធូរស្រាល។
ក្រុមហ៊ុនបានព្យាករណ៍ពីកំណើនប្រាក់ចំណូលសម្រាប់ត្រីមាសទី ៣ ប្រមាណ ១០ ភាគរយលើសការរំពឹងទុករបស់អ្នកវិភាគសម្រាប់កំណើន ៧,៩ ភាគរយ។
ក្រុមហ៊ុនហ្វេសប៊ុកបាននិយាយថាការព្យាករណ៍របស់ខ្លួនខណៈពេល ឈានដល់ការព្យាករណ៍ត្រូវគិតគូរពីបញ្ហាដែលកំពុងកើតមានរួមទាំងភាពមិនចុះសម្រុងនៃសេដ្ឋកិច្ចការធ្វើពហិការការផ្សព្វផ្សាយ បទប្បញ្ញត្តិជុំវិញការកំណត់គោលដៅនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនិង ការផ្លាស់ប្តូរប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ iOS 14 របស់ Apple ដែលនឹងមកដល់ដែល Apple អាចធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់សមត្ថភាពគោលដៅរបស់ Facebook ។
កាលពីពាក់កណ្តាលខែមិថុនាក្រុមសកម្មជនបានបើកយុទ្ធនាការជម្រុញឲ្យក្រុមហ៊ុនម៉ាកទាំងអស់បញ្ឈប់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ពួកគេនៅលើបណ្តាញសង្គមហ្វេសប៊ុកពេញមួយខែកក្កដាដើម្បីប្រឆាំងនឹងពាក្យសម្តីស្អប់ខ្ពើមនិងព័ត៌មានមិនពិតនៅលើគេហ ទំព័រ។ ក្រុមហ៊ុន Coca-Cola , ហាងកាហ្វេ Starbucks និង ក្រុមហ៊ុន Volkswagen , ស្ថិតក្នុងចំណោម អ្នកចូលរួមជាច្រើនដែល ។ ហ្វេស ប៊ុកបាននិយាយថាក្នុងរយៈពេល ៣ សប្តាហ៍ដំបូងនៃខែកក្កដាកំណើនប្រាក់ចំណូលប្រចាំឆ្នាំពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំរបស់ខ្លួន គឺប្រហែល ១០% ។
គិតត្រឹមថ្ងៃព្រហស្បតិ៍សប្តាហ៍មុនភាគហ៊ុនហ្វេសប៊ុកបានកើនឡើង ១៤ ភាគរយនៅឆ្នាំនេះពោលគឺកើនឡើងដល់ ០.៥ ភាគរយសម្រាប់ S&P 500 ។ ភាគហ៊ុននេះឡើងដល់ ២៥២ ដុល្លារក្នុងការធ្វើពាណិជ្ជកម្មបន្តដែលលើសពីកំណត់ត្រាខ្ពស់នៅថ្ងៃនេះគឺ ២៥០,១៥ ដុល្លារកាលពីដើមខែនេះ។
ប្រាក់ចំណូលផ្សេងទៀតរបស់ហ្វេសប៊ុកមានចំនួន ៣៦៦ លានដុល្លារសម្រាប់ត្រីមាសនេះកើនឡើង ៤០ ភាគរយបើប្រៀបធៀបទៅនឹងឆ្នាំមុន។ នេះរួមបញ្ចូលទាំងការលក់កាសពិតជាក់ស្តែង Oculus និងឧបករណ៍ជជែកតាមវីដេ ។
ការចំណាយរបស់ Facebook នៅត្រីមាសទី ២ កើនឡើង ២៤ ភាគ រយធៀបនឹងឆ្នាំមុនដោយមិនរាប់បញ្ចូលការទូទាត់របស់ក្រុមហ៊ុនជាមួយគណៈកម្មការពាណិជ្ជកម្មសហព័ន្ធកាលពីមួយឆ្នាំមុន។ លោក Wehner បាននិយាយថានោះគឺជាការកើនឡើងតិចជាងត្រីមាសទី ១ ដោយសារការធ្លាក់ចុះនៃថ្លៃដើមទាក់ទងនឹងការធ្វើដំ ណើរនិងព្រឹត្តិការណ៍នានាដែលជាលទ្ធផលនៃនិយោជិកដែលធ្វើការនៅផ្ទះ។
លទ្ធផលត្រីមាសទី ២ កើតឡើងមួយថ្ងៃបន្ទាប់ពី ការ ផ្តល់សក្ខីកម្ម របស់នាយកប្រតិបត្តិ លោក Mark Zuckerberg កាលពីថ្ងៃពុធ នៅមុខអនុគណៈកម្មាធិការ Antitrust House រួមជាមួយនាយកប្រតិ បត្តិ ក្រុមហ៊ុន Amazon , Apple និង Google ។ ក្នុងអំឡុងពេលសវនាការលោក Zuckerberg ត្រូវបានគេរិះគន់ចំពោះការទិញយក Instagram និង WhatsApp របស់ហ្វេសប៊ុកការអនុវត្តន៍គោលនយោបាយប្រឆាំងនឹងដៃគូប្រកួតប្រជែងដូចជា Pinterest និងវិធីដែលបានចម្លងគូប្រជែងដូចជា Snap ។