ចំណុចសំខាន់ :

  • ឆ្លើយតបនឹងសំណួររបស់រ៉យទ័រទាក់ទងនឹងការវាយលុកទីផ្សាររបស់ខ្លួនអ្នកនាំពាក្យរបស់ TikTok បាននិយាយថា“ ដោយមើលឃើញពីព្រឹត្តិការណ៍ថ្មីៗយើងបានសំរេចចិត្តបញ្ឈប់ប្រតិបត្តិការរបស់ TikTok នៅហុងកុង” ។
  • ប្រភពមួយដែលស៊ាំនឹងបញ្ហានេះបាននិយាយថាតំបន់ហុងកុងគឺជាទីផ្សារតូចនិងខាតបង់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន។ កាលពីខែសីហា TikTok បានរាយការណ៍ថាវាបានទាក់ទាញអ្នកប្រើប្រាស់ ១៥០,០០០ នាក់នៅហុងកុង។


រូបសញ្ញានៃកម្មវិធីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម TikTok (ត្រូវបានគេស្គាល់ថាDouyin) ត្រូវបានបង្ហាញនៅលើស្មាតហ្វូនមួយនៅថ្ងៃទី ១៤ ខែធ្នូឆ្នាំ ២០១៨ នៅទីក្រុងប៊ែរឡាំងប្រទេសអាល្លឺម៉ង់




អ្នកនាំពាក្យម្នាក់បានប្រាប់រ៉យទ័រកាលពីល្ងាចថ្ងៃច័ន្ទថា TikTok នឹងចាកចេញពីទីផ្សារហុងកុងក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានថ្ងៃខណៈដែលក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាផ្សេងទៀតរួមទាំង Facebook បានផ្អាកដំណើរការសំណើររបស់រដ្ឋាភិបាលសម្រាប់ទិន្នន័យអ្នកប្រើប្រាស់នៅក្នុងតំបន់។


កម្មវិធីវីដេអូទម្រង់ខ្លីដែលជាកម្មសិទ្ធិរបស់ក្រុមហ៊ុន ByteDance មានមូលដ្ឋាននៅប្រទេសចិនបានធ្វើការសម្រេចចិត្តចាកចេញពីតំបន់នេះបន្ទាប់ពីប្រទេសចិនបានបង្កើតច្បាប់សន្តិសុខជាតិថ្មីសម្រាប់ទីក្រុងពាក់កណ្តាលស្វយ័ត។


ឆ្លើយតបទៅនឹងសំណួររបស់រ៉យទ័រអំពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ខ្លួនចំពោះទីផ្សារនេះអ្នកនាំពាក្យរបស់ TikTok បាននិយាយថា“ ដោយមើលឃើញពីព្រឹត្តិការណ៍ថ្មីៗយើងបានសំរេចចិត្តបញ្ឈប់ប្រតិបត្តិការរបស់ TikTok នៅហុងកុង” ។

ឥឡូវនេះក្រុមហ៊ុនដែលគ្រប់គ្រងដោយអតីត នាយកប្រតិបត្តិ ក្រុមហ៊ុន Walt Disney លោក Kevin Mayer បាននិយាយក្នុងពេលកន្លងមកថាទិន្នន័យអ្នកប្រើប្រាស់របស់កម្មវិធីមិនត្រូវបានរក្សាទុកនៅក្នុងប្រទេសចិនទេ។

កន្លងមកក្រុមហ៊ុន TikTok ក៏បាននិយាយដែរថាខ្លួននឹងមិនគោរពតាមសំណូមពរណាមួយដែលធ្វើឡើងដោយរដ្ឋាភិបាលចិនក្នុងការត្រួតពិនិត្យខ្លឹមសារឬសម្រាប់ការចូលប្រើប្រាស់ទិន្នន័យអ្នកប្រើប្រាស់របស់ TikTok ហើយក៏មិនដែលត្រូវបានស្នើសុំឱ្យធ្វើដូច្នោះដែរ។


ប្រភពមួយដែលស៊ាំនឹងបញ្ហានេះបាននិយាយថាតំបន់ហុងកុងគឺជាទីផ្សារតូចនិងខាតបង់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន។ កាលពីខែសីហា TikTok បានរាយការណ៍ថាវាបានទាក់ទាញអ្នកប្រើប្រាស់ ១៥០,០០០ នាក់នៅហុងកុង។


នៅទូទាំងពិភពលោកក្រុមហ៊ុន TikTok ត្រូវបានគេទាញយកច្រើនជាង ២ ពាន់លានដងតាមរយៈហាងលក់កម្មវិធី Apple និង Google  បន្ទាប់ពីត្រីមាសដំបូងក្នុងឆ្នាំនេះនេះបើយោងតាមក្រុមហ៊ុនវិភាគ Sensor Tower ។


​ប្រភពបាននិយាយថាការផ្លាស់ប្តូរនេះត្រូវបានធ្វើឡើងព្រោះវាមិនច្បាស់ទេថាតើក្រុងហុងកុងនឹងត្រូវស្ថិតនៅក្រោមយុត្តាធិការរបស់ទីក្រុងប៉េកាំងទាំងស្រុង។

TikTok ត្រូវបានរចនាឡើងដូច្នេះវាមិនអាចទៅដល់ចិនដីគោកបានទេ។ នោះគឺជាផ្នែកមួយនៃយុទ្ធសាស្ត្រដើម្បីទាក់ទាញទស្ស និកជនទូទាំងពិភពលោក។

ByteDance ដំណើរការកម្មវិធីចែករំលែងវីដេអូខ្លីស្រដៀងគ្នានេះហៅថា Douyin នៅក្នុងប្រទេសចិន។

​ទោះបីជាមិនមានគំរោងណែនាំ Douyin ទៅកាន់ទីផ្សារហុងកុងក៏ ដោយក៏អ្នកនាំពាក្យ ByteDance បាននិយាយថាកម្មវិធីនេះមានអ្នកទស្សនាទំហំនៅក្នុងមជ្ឈមណ្ឌលហិរញ្ញវត្ថុអាស៊ីរួចទៅហើយនៅពេលដែលជនជាតិចិនធ្វើដំណើរទៅចិនដីគោកនិងស្នាក់នៅហុងកុង។