ចំណុចសំខាន់ :

  • Tencent បានបើកដំណើរការមីនីថលដែលជាឧបករណ៍មួយដែលអនុញ្ញាតឱ្យឈ្មួញសាងសង់ហាងនិម្មិតនៅលើ WeChat ។ 
  • ការផ្លាស់ប្តូរនេះអាចធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុន Tencent ប្រឆាំងនឹងក្រុមហ៊ុនយក្សអេឡិចត្រូនិច JD.com និង Alibaba ។ 
  • វានឹងមិនមែនជាប្រព័ន្ធកណ្តាលដូចជា JD.com ឬ Taibao របស់ Alibaba នោះទេប៉ុន្តែវាអាចជួយឱ្យ Tencent ដកអាជីវកម្មខ្នាតតូចចេញឆ្ងាយពីវេទិកាទាំងនេះ។ 


ទូរស័ព្ទទំនើបដែលមានរូបតំណាងសម្រាប់កម្មវិធីបណ្តាញសង្គម WeChat និងអ្នកផ្សេងទៀតបានឃើញនៅលើកញ្ចក់ទូរទស្សន៍នៅថ្ងៃទី ២៩ ខែមិថុនាឆ្នាំ ២០១៨ នៅទីក្រុងហុងកុងហុងកុង




ក្រុមហ៊ុន Tencent បានចាប់ផ្តើមឧបករណ៍ដើម្បីឈ្មួញជំនួយកសាង ហាងនិម្មិតនៅលើសេវាផ្ញើសារ WeChat ប្រិយរបស់ខ្លួននៅក្នុងប្រទេសចិនរវាងខ្លួនប្រឆាំងនឹងការទិញទំនិញអនឡាញធំក្លិបយក្សរបស់ប្រទេសនេះ ក្រុមហ៊ុន Alibaba និង JD.com


អ្នកជំនួញនិងអាជីវករនឹងត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យចុះឈ្មោះសាកល្បងផលិតផលអេឡិចត្រូនិចដែលគេស្គាល់ថា WeChat Minishop ។


WeChat គឺជាកម្មវិធីផ្ញើសារដ៏ពេញនិយមបំផុតរបស់ប្រទេសចិនដែលមាន អ្នកប្រើប្រាស់ជាងមួយពាន់លាននាក់។ វាគឺជាផ្នែកសំខាន់នៃជីវិតនៅក្នុងប្រទេសដែលមានសេដ្ឋកិច្ចធំលំដាប់ទី ២ នៅលើពិភពលោក។


WeChat ជារឿយៗត្រូវបានគេហៅថា“ កម្មវិធីទំនើប” ពីព្រោះអតិ ថិជនអាចទិញជើងហោះហើរនិងប្រើប្រាស់ការទូទាត់ប្រាក់ទាំងអស់នៅក្នុងកម្មវិធី។ 

Tencent មានអ្វីដែលគេហៅថា e-commerce“ កម្មវិធីតូច” ឬកម្មវិធីនៅក្នុងសេវាកម្មផ្ញើសារ WeChat របស់ខ្លួនមួយរយៈ។


ប៉ុន្តែឧបករណ៍ថ្មីនេះនឹងអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលក់បង្កើតកម្មវិធីតូចមួយតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិចនៅខាងក្នុង WeChat ដោយប្រើឧបករណ៍របស់ Tencent ជំនួសឱ្យការពឹងផ្អែកលើអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ដែលមានតម្លៃថ្លៃ។ វានឹងមិនមែនជាប្រព័ន្ធកណ្តាលដូចជា JD.com ឬ Taibao របស់ Alibaba នោះទេប៉ុន្តែវាអាចជួយឱ្យ Tencent ដកអាជីវកម្មខ្នាតតូចចេញឆ្ងាយពីវេទិកាទាំងនេះ។ 


ក្រុមហ៊ុនអ៊ីនធ័រណេតរបស់ចិនបាននិយាយថាពាណិជ្ជករនឹងមិនត្រូវបានគិតថ្លៃសម្រាប់ការបើកហាងនិម្មិតទេហើយក៏មិនមានការគិតថ្លៃសេវាកម្មដែរដែលអាចអនុញ្ញាតឱ្យអាជីវកម្មតូចៗបង្កើត ហាង WeChat បាន។ វេទិការបស់អាលីបាបាគិតថ្លៃផ្សេងៗសម្រាប់ពាណិជ្ជករ។ 

Tencent ក៏បាននិយាយផងដែរថា WeStore នឹងគាំទ្រការផ្សាយបន្តផ្ទាល់ ដែលបានក្លាយជាមធ្យោបាយដ៏ពេញនិយមសម្រាប់អតិថិជន ចិនក្នុងការទិញទំនិញ។ នេះគឺជាដៃគូប្រកួតប្រជែងដូចជា Taobao ដែលគ្រប់គ្រងដោយ Alibaba ផងដែរ។

លោកអភិបាលក៏នឹងផ្តល់ជូនអតិថិជននូវសេវាកម្មគ្រប់គ្រងសណ្តាប់ ធ្នាប់ប្រតិបត្តិការដឹកជញ្ជូននិងការគាំទ្របន្ទាប់ពីការលក់ផងដែរ។ 

ហេតុអ្វី Minishops អាចទាក់ទាញអ្នកជំនួញ


អ្នកជំនាញបានប្រាប់ CNBC ថាគុណសម្បត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Tencent ស្ថិតនៅក្នុងមូលដ្ឋានអ្នកប្រើប្រាស់ដែលមានទំហំធំរួចទៅហើយ បូកនឹងលទ្ធភាពទទួលបានទិន្នន័យ។ 



WeChat Pay ត្រូវបានប្រើដើម្បីទូទាត់ថ្លៃទំនិញនៅលើគេហទំព័រផ្សេងទៀត។ កម្មវិធីផ្ញើសារក៏មានមុខងារមួយដែលមានឈ្មោះថា“ Moments” ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់បង្ហោះរូបភាពវីដេអូនិងតំណភ្ជាប់ទៅកាន់គេហទំព័រ។ លក្ខណៈពិសេសទាំងពីរនេះក៏អាចដើរតួក្នុងការជួយអ្នកប្រើគោលដៅ Tencent ផងដែរ។

លោក Jacob Cooke នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន WPIC ដែលជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចនិងទីផ្សារដែលជួយយីហោបរទេសលក់នៅក្នុងប្រទេសចិនបាននិយាយថា“ ក្រុមហ៊ុន Tencent ផ្តោតលើទិន្នន័យអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងនៅលើអ៊ីនធឺណិតនិងក្រៅប្រព័ន្ធ” ។

ឧទាហរណ៍វេទិកានេះអាចផ្តល់អនុសាសន៍ផលិតផលអេឡិចត្រូនិចស្រដៀងនឹងអ្វីដែលពួកគេបានឃើញនៅក្នុងការទិញក្រៅបណ្តាញដែលអតិថិជនធ្វើតាមរយៈ WeChat Pay ។


ទិន្នន័យនោះអាចទាក់ទាញពាណិជ្ជករឱ្យសាងសង់ Minishops នៅលើ WeChat ។ 

“ Tencent ក៏អាចយល់ពីអ្វីដែលអតិថិជនកំពុងនិយាយពីគ្រាទាំងអស់។ ល។ នេះនឹងផ្តល់ជាអនុសាសន៍កាន់តែមានប្រយោជន៍ជាពីរដង៖ ១ / ការយល់ឃើញរបស់ Richer ទៅលើអ្នកប្រើប្រាស់ដើម្បីធ្វើការជ្រើសរើសជួរដ៏ប្រសើរសម្រាប់ WeStore ។ ទី ២ / អនុសាសន៍ផ្ទាល់ខ្លួនដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួនចំពោះផលិតផលដល់អតិថិ ជនម្នាក់ៗក្នុងរយៈពេលវែង»។ លោក Pedro Yip ដៃគូនិងជាប្រធាន ផ្នែកអនុវត្តទំនិញលក់រាយនិងទំនិញប្រើប្រាស់សម្រាប់ Greater China នៅ Oliver Wyman បានប្រាប់ CNBC តាមអ៊ីមែល។

ទោះបីជាមានយីហោរឹងមាំផ្ទាល់ខ្លួនក៏ដោយក៏ក្រុមហ៊ុន Tencent អាចប្រឈមមុខនឹងឧបសគ្គមួយចំនួន។


យោងតាមលោក Yip វាចាំបាច់ត្រូវមាន ”សំណើរច្បាស់លាស់” សម្រាប់លោកនិង ”មានការគ្រប់គ្រងគុណភាពខ្ពស់” ដើម្បីធានាបាននូវផលិតផលក្លែងក្លាយជាច្រើនដែលមិនធ្វើអោយរីករាលដាលដល់វេទិកា។