ចំណុចសំខាន់ :
- និយតករនៃការប្រកួតប្រជែងនៅចក្រភពអង់គ្លេសបានប្រកាសថាខ្លួនកំពុងស៊ើបអង្កេតលើការទិញយក Giphy របស់ហ្វេសប៊ុក។
- ហ្វេសប៊ុកនិង Giphy ត្រូវតែប្រតិបត្តិការដាច់ដោយឡែកពីគ្នាខណៈពេលដែលការស៊ើបអង្កេតត្រូវបានអនុវត្ត។
- កិច្ចព្រមព្រៀងនេះក៏កំពុងត្រូវបានត្រួតពិនិត្យដោយអ្នកត្រួតពិនិត្យការប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងប្រទេសអូស្ត្រាលីផងដែរ។
លោក Alex Chung ស្ថាបនិក GIPHY នៅលើឆាក ContentMakers នៅថ្ងៃទីពីរនៃ Web Summit 2019 នៅ Altice Arena ក្នុងទីក្រុង Lisbon ប្រទេសព័រទុយហ្កាល់ |
ការទិញយកវេទិការូបភាពជីវចលរបស់ Facebook ដែលត្រូវបានគេរាយការណ៍ថាមានតម្លៃ ៤០០ លានដុល្លារកំពុងត្រូវបានស៊ើបអង្កេតដោយអ្នកឃ្លាំមើលការប្រកួតប្រជែងនៅចក្រភពអង់គ្លេស។
អាជ្ញាធរប្រកួតប្រជែងនិងទីផ្សារ (CMA) បានប្រកាសនៅថ្ងៃសុក្រនេះថាខ្លួនបានចាប់ផ្តើមការស៊ើបអង្កេតលើកិច្ចព្រមព្រៀងនេះចំពេលមានការភ័យខ្លាចថាវាអាចកាត់បន្ថយការប្រកួតប្រជែងនៅ U.K. ។
វាបានចេញបទបញ្ជាអនុវត្តដំបូងដែលបញ្ឈប់ក្រុមហ៊ុនទាំងពីរពីការធ្វើសមាហរណកម្មខណៈពេលដែលខ្លួនបើកការស៊ើបអង្កេតដំបូង។ ជាលទ្ធផលគ្មានបុគ្គលិកណាម្នាក់អាចផ្ទេររវាងក្រុមហ៊ុនបានឡើយហើយបច្ចេកវិទ្យារបស់ Giphy មិនអាចបញ្ចូលជាមួយផលិតផលរបស់ហ្វេសប៊ុកបានឡើយ។ Facebook’s អាចរងការពិន័យប្រសិនបើវាមិនត្រូវបានអនុវត្ត។
CMA បាននិយាយថាការស៊ើបអង្កេតនឹងវាយតម្លៃថាតើកិច្ចព្រមព្រៀងនេះនឹងនាំឱ្យមានការប្រកួតប្រជែងតិចឬច្រើននៅក្នុងទីផ្សារណាមួយឬនៅចក្រភពអង់គ្លេស។
ក្រុមហ៊ុន Facebook និង Giphy ទាំងពីរមានការិយាល័យកណ្តាលនៅអាមេរិកប៉ុន្តែ CMA អាចស៊ើបអង្កេតការរួមបញ្ចូលគ្នានៅពេលអាជីវកម្មទទួលបានប្រាក់ចំណេញប្រចាំឆ្នាំចំនួន ៧០ លានផោន (៨៨ លានដុល្លារ) ឬនៅពេលដែលអាជីវកម្មរួមបញ្ចូលគ្នាយ៉ាងហោចណាស់មានចំណែក ២៥% នៃទីផ្សារសមហេតុផលណាមួយ។
និយតករដែលកំពុងស៊ើបអង្កេតលើការវិនិយោគរបស់អាមេរិចចំនួន ៥៧៥ លានដុល្លារលើកម្មវិធីប្រគល់ម្ហូបអាហារកំពុងត្រូវបានអញ្ជើញភាគីទីបីឱ្យផ្តល់យោបល់លើករណីនេះចាប់ពីពេលនេះដល់ថ្ងៃទី ៣ ខែកក្កដា។
នៅពេលទិញយក Facebook បាននិយាយថាខ្លួនគ្រោងនឹងបញ្ចូល Giphy ចូលទៅក្នុងកម្មវិធី Instagram ដើម្បីឲ្យមនុស្សអាចរកឃើញវិធីត្រឹមត្រូវក្នុងការបញ្ចេញមតិ ។
អ្នកនាំពាក្យហ្វេសប៊ុកបានព្យាយាមបន្ទាបបន្ថោកការអះអាងថាកិច្ចព្រមព្រៀងនេះអាចកាត់បន្ថយការប្រកួតប្រជែង។
ពួកគេបាននិយាយថា“ អ្នកអភិវឌ្ឍន៍និងដៃគូ API នឹងបន្តទទួលបានការប្រើប្រាស់ Giphy ដដែលហើយសហគមន៍ច្នៃប្រឌិតរបស់ Giphy នៅតែអាចបង្កើតមាតិកាល្អ ៗ បាន” ។ យើងត្រៀមបង្ហាញនិយតករថាការទិញនេះគឺវិជ្ជមានសម្រាប់អតិថិជនអ្នកអភិវឌ្ឍន៍និងអ្នកបង្កើតមាតិកាដូចគ្នា។
Giphy មិនបានឆ្លើយតបភ្លាមៗចំពោះសំណូមពររបស់ CNBC ទេ។
កិច្ចព្រមព្រៀងនេះក៏កំពុងត្រូវបានស៊ើបអង្កេតដោយគណៈកម្ម ការប្រកួតប្រជែងនិងអ្នកប្រើប្រាស់របស់អូស្រ្តាលីដែលបានប្រកាស ថាខ្លួននឹងចាប់ផ្តើមការស៊ើបអង្កេតមួយនៅដើមសប្តាហ៍នេះ។