ចំណុចសំខាន់:

  • G Suite របស់ Google ដែលប្រកួតប្រជែងជាមួយ Microsoft Office 365 បានទទួលអតិថិជនបង់ប្រាក់ចំនួន 6 លាននាក់នេះបើយោងតាមនាយកប្រតិបត្តិលោក Javier Soltero ដែលធ្លាប់ធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុន Microsoft ។
  • សេវាកម្មវីដេតាមហ្គូហ្គលដែលបានបញ្ចូលក្នុង G Suite កំពុងទទួលបានការប្រើប្រាស់ច្រើនជាង ២៥ ដងបើធៀបនឹងខែមករា។
  • ឥឡូវនេះ Google នឹងផ្តល់ជូននូវលក្ខណៈពិសេសពិសេសនៃការជួបដូចជាបន្ទប់សម្រាប់អ្នកចូលរួមរហូតដល់ ២៥០ នាក់ដោយមិនគិតថ្លៃរហូតដល់ចុងខែកញ្ញា។


នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Google លោក Sundar Pichai ថ្លែងក្នុងសន្និសីទមួយនៅទីក្រុង ប្រ៊ុចសែលនាថ្ងៃទី ២០ ខែមករាឆ្នាំ ២០២០ 

លោក Javier Soltero នាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន Google បានប្រាប់ CNBC កាលពីថ្ងៃអង្គារថាកញ្ចប់សូហ្វវែរផលិតភាពរបស់ Google សម្រាប់អាជីវកម្មសាលារៀននិងរដ្ឋាភិបាលមានជាង ៦ លានអាជីវកម្មនៅក្នុងខែមីនាដែលកើនឡើងពី ៥ លានក្នុងខែកុម្ភៈឆ្នាំ ២០១៩

ការរីកចម្រើនបានកើតឡើងនៅក្នុងតំបន់ដែលមានសារៈសំខាន់កាន់តែខ្លាំងឡើងសម្រាប់អាណាព្យញ្ជនៈរបស់ Google ដែលបានបង្ហាញប្រាក់ចំណូលពពករួមទាំងពី G Suite ជាលើកដំបូងនៅក្នុងខែកុម្ភៈ។ ការពង្រីកប្រភេទនេះអាចជួយឱ្យអក្ខរក្រមរីកធំធាត់នៅខាងក្រៅតំបន់សំខាន់នៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលមានចំនួន ៨៣% នៃប្រាក់ចំណូលរបស់អាល់ឡិនកាលពីឆ្នាំមុន

ទោះយ៉ាងណា G Suite ជាពិសេសប្រឈមនឹងការប្រកួតប្រជែងយ៉ាងតឹងរឹងពីឈុតការិយាល័យ Office របស់ Microsoft និងការិយាល័យ ៣៦៥ នៃសេវាកម្មផ្អែកលើពពកដែលមាន ៨៧.៥% នៃទីផ្សារផលិតឈុតផលិតនៅឆ្នាំ ២០១៨ ទល់នឹង ១០,៤% របស់ Google នេះបើយោងតាមការប៉ាន់ស្មានដែលបានចែករំលែកដោយក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវឧស្សាហកម្ម។ Gartner ។


លោក Javier Soltero អនុប្រធាននិងជាអ្នកចាត់ការទូទៅរបស់ G Suite នៅ Google បានប្រាប់ CNBC ក្នុងបទសម្ភាសន៍មួយថា“ អាជីវកម្មរបស់ G Suite កំពុងរីកចម្រើនដោយមានសុខភាពល្អមិនគួរឱ្យជឿសម្រាប់ខ្ញុំដែលជាអត្រាគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើល” ។ Soltero បានចូលរួមជាមួយហ្គូហ្គោលកាលពីខែតុលាបន្ទាប់ពីបានធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុន Microsoft ដែលគាត់ធ្លាប់ជាអនុប្រធានសាជីវកម្មសម្រាប់ក្រុមផលិតផលការិយាល័យក្នុងចំណោមតួនាទីផ្សេងទៀត។

មនុស្សរាប់លាននាក់បានធ្វើការពីផ្ទះដើម្បីកាត់បន្ថយការរីក រាលដាលនៃមេរោគឆ្លង។ នោះបានជម្រុញការទទួលយកសេវាកម្មហៅវីដេអូតាមវីដេអូដែលផ្តោតលើផលិតភាពរបស់ក្រុមហ៊ុនហ្គូហ្គលដែលជាសមាសធាតុមួយនៃ G Suite រួមជាមួយ Gmail  Google Drive និងសេវាកម្មផ្សេងទៀត។ សេវាកម្មនេះមានអ្នកប្រើប្រាស់ច្រើនជាង ២៥ ដងច្រើនជាងនៅក្នុងខែមករា។ Google Meet គឺដាច់ដោយឡែកពី Hangouts ដែលផ្តោតលើអតិថិជនដែលអាចប្រើបានសម្រាប់អ្នកដែលមានគណនី Google


កាលពីខែមុនដោយសារករណីនៃការគ្របដណ្តប់លើ COVID-19 កំពុងកើនឡើងនោះហ្គូហ្គលបានបន្ថែមលក្ខណៈពិសេសរបស់ Meets រួមមានកន្លែងទំនេរសម្រាប់អ្នកចូលរួមរហូតដល់ ២៥០ នាក់តាមការហៅទូរស័ព្ទនិងការផ្សាយផ្ទាល់សម្រាប់អ្នកមើលរហូតដល់ ១០០,០០០ នាក់នៅលើដែនមួយដែលជាធម្មតាត្រូវបានបម្រុងទុកសម្រាប់អតិថិជន។ សេវាកម្មលំដាប់ G Suite ដល់អតិ ថិជនទាំងអស់របស់ G Suite រហូតដល់ថ្ងៃទី ១ ខែកក្កដា ឥឡូវនេះត្រូវបានពង្រីករហូតដល់ថ្ងៃទី ៣០ ខែកញ្ញា

សេវាកម្មដែលប្រកួតប្រជែងជាមួយ Meet ដូចជាក្រុមហ៊ុន Cisco’s  WebexZoom  និងក្រុមរបស់ Microsoft’s ក៏បានទទួលយកអ្នកប្រើប្រាស់ថ្មីៗក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានខែកន្លងមកនេះដែរ។

Alphabet មានប្រាក់ចំណូលពពក ២,៦១ ពាន់លានដុល្លារនៅត្រីមាសទី ៤ កើនឡើង ៥៣% លើមូលដ្ឋានប្រចាំឆ្នាំដែលតំណាងឱ្យ ៥,៧% នៃប្រាក់ចំណូលសរុប។ សរុបរួមបញ្ចូលការចូលរួមចំណែកពី Google Cloud Platform, ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធសម្រាប់ដំណើរការកម្មវិធីភាគីទីបីដែលប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមហ៊ុន Azure របស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft និងសេវាកម្មគេហទំព័រ Amazon Web Services ។ លោក Ruth Porat ប្រធានផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុរបស់ Alphabet បានប្រាប់ក្រុមអ្នកវិភាគកាលពីខែកុម្ភៈថា៖ 
អត្រាកំណើន GCP គឺខ្ពស់ជាងពពកទាំងមូល ។ 


Soltero បាននិយាយថា Google made Meet និង Google Classroom អាចអោយនិស្សិតក្រុងញូវយ៉ក ១,៣ លាននាក់បានក្នុងរយៈពេល តែប៉ុន្មានថ្ងៃប៉ុណ្ណោះខណៈដែលនាយកដ្ឋានអប់រំរបស់ទីក្រុងបានព្យាយាមបញ្ឈប់ការប្រើប្រាស់ Zoom ។ ហើយក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានថ្ងៃក្រុមហ៊ុនបានផ្តល់សិទ្ធិចូលរៀនដល់និស្សិតរាប់លាននាក់នៅក្នុងប្រទេសអ៊ីតាលីបន្ទាប់ពីមានសំណើពីក្រសួងអប់រំរបស់ប្រទេសនោះ។ បន្ទាប់ពីធ្វើការនៅក្នុងសូហ្វវែរសហគ្រាសអស់រយៈពេល ២៥ ឆ្នាំ Soltero មានការភ្ញាក់ផ្អើលយ៉ាងខ្លាំងដែល Google អាចផ្តល់សេវាកម្មរបស់ខ្លួនដល់មនុស្សជាច្រើន។


“ យើងត្រូវបានណែនាំដោយការកសាងផលិតផលដែលមនុស្សជ្រើសរើស នោះជាគោលការណ៍ស្នូលនោះគឺជាអ្វីដែលខ្ញុំបានកោតសរសើរចំពោះ G Suite តាំងពីដំបូងមក។