ចំណុចសំខាន់ :
Angelo Salvadore គឺជាអ្នកដែលមានសំណាងម្នាក់នៅពេលដែលទាក់ទងទៅនឹងក្រុមហ៊ុនចែកចាយរបស់គាត់នៅរដ្ឋ Massachusetts អំឡុងពេលមានជំងឺរាតត្បាតឆ្លង coronavirus ។
បន្ទប់តាំងបង្ហាញសម្រាប់ហាង Chevrolet និង Fiat Chrysler របស់គាត់ត្រូវបានបើកដោយការតែងតាំងដែលអនុញ្ញាតឱ្យគាត់នៅតែលក់យានយន្តមិនដូចអ្នកលក់នៅក្នុងរដ្ឋដូចជារដ្ឋ Michigan ដែលត្រូវបានបង្ខំឱ្យបិទដោយសារតែមេរោគ coronavirus "ស្នាក់នៅផ្ទះ" ឬ "ទីជំរក - ការបញ្ជាទិញនៅកន្លែង” ។
លោក Salvadore បាននិយាយកាលពីថ្ងៃពុធថា“ យើងធ្វើបានល្អណាស់ជាមួយនឹងការណាត់ជួបវា “ ប្រជាជនកំពុងសំលឹងមើលឃើញអ្វីដែលយើងមាននៅលើអ៊ីនធឺណិតហើយបន្ទាប់មកកំពុងតែទូរស័ព្ទមកយើង វាកំពុងដំណើរការហើយ។
ដូច J.D. Power រំពឹងថាការលក់យានយន្តលក់រាយរបស់សហរដ្ឋ អាមេរិកនឹងកើនឡើង ៨០% ក្នុងខែនេះបើធៀបនឹងការរំពឹងទុកមុនពេលមានការរីករាលដាលអ្នកចែកចាយដូចជា Salvadore កំពុងបង្ខំចិត្តរកវិធីសាស្រ្តថ្មីក្នុងការលក់យានយន្ត។
សំរាប់សាល Salvadore វាពឹងផ្អែកច្រើនជាងលើវេបសាយនិងការណាត់ជួបរបស់គាត់។ សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនទៀតជាពិសេសអ្នកចែកចាយធំៗដូចជា Sonic Automotive ជាដើមដែលកំពុងទទួលបានការលក់តាមអ៊ិនធរណេត។
យើងកំពុងជំរុញយើងកំពុងដោះស្រាយជាមួយទីផ្សារដែលយើងមាន។ យើងអាចធ្វើការលក់តាមអ៊ីនធឺណិតតាមអ៊ិនធឺរណែតនិងការចែកចាយដោយគ្មានការទាក់ទងទាំងនៅក្នុងសេវាកម្មនិងអតិថិជនលក់របស់យើង។
Sonic Automotive គឺជាក្រុមហ៊ុនលក់រាយរថយន្តធំជាងគេទីបួនរបស់ប្រទេសនិងដំណើរការហាងច្រើនជាង ១០០ ដែលតំណាងឱ្យយីហោ ២៤ នៅក្នុងរដ្ឋជាង ១២ ។
ក្រុមហ៊ុនដែលមានមូលដ្ឋាននៅរដ្ឋ North Carolina អាចធ្វើដំណើរការលក់ភាគច្រើនតាមអ៊ិនធរណេតប្រសិនបើអតិថិជនចង់បាន។
ថាតើឈ្មួញអាចលក់និងផ្តល់សេវាកម្មរថយន្តក្រោមការបញ្ជាទិញរបស់រដ្ឋទាក់ទងនឹងជំងឺរាតត្បាតផ្សេងៗគ្នាដោយរដ្ឋ។ ភាគច្រើនត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យនៅតែបើកចំហសម្រាប់សេវាកម្មប៉ុន្តែពួកគេមិនអាចលក់យានយន្តឬពួកគេមានការរឹតត្បិតលើបន្ទប់តាំងបង្ហាញរបស់ពួកគេ។ អ្នកខ្លះទោះបីបន្ទប់តាំងបង្ហាញត្រូវបានបិទក៏ដោយក៏នៅតែអាចលក់យានយន្តតាមអ៊ិនធរណេតបានដែរ។
J.D. Power រាយការណ៍ថាមានរដ្ឋចំនួន ២៤ ដែលមានចំនួន ៤៤% នៃការលក់រាយឆ្នាំ ២០១៩ អនុញ្ញាតឱ្យប្រតិបត្តិការលក់ចែកចាយបន្តនៅដដែល។ រដ្ឋចំនួន ២៦ ផ្សេងទៀតដែលតំណាងឱ្យ ៥៦ ភាគ រយនៃការលក់ឆ្នាំ ២០១៩ បានដាក់កម្រិតការលក់ទាំងស្រុងឬអនុញ្ញាតសម្រាប់តែការលក់តាមអ៊ីនធឺណិតឬពីចម្ងាយ។
តាមក្រុមហ៊ុន Tesla, Carvana
ខណៈដែលក្រុមហ៊ុន Tesla និង Carvana ដែលជាក្រុមហ៊ុនលក់រថយន្តដែលប្រើអ៊ិនធឺរណែតបានលក់យានយន្តតាមអ៊ិនធរណេតអស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំមកហើយអ្នកលក់រាយរថយន្តនៅសហរដ្ឋ អាមេរិកបានប្រើអ៊ិនធរណេតជាឧបករណ៍ដើម្បីនាំមនុស្សឱ្យទៅរកស៊ីលក់ដូរមិនមែនលក់រថយន្តទេ។
មនុស្សជាច្រើនបានឃើញការលក់តាមអ៊ិនធរណេតគឺជាការគំរាមកំហែងដល់បន្ទប់តាំងបង្ហាញរបស់ពួកគេ។ ទោះយ៉ាងណាវីរុសនេះកំពុងផ្លាស់ប្តូរ។ ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តកំពុងដាក់ចេញនូវឧបករណ៍លក់តាមអ៊ិនធរណេតថ្មីឬការពង្រឹងកម្មវិធីបច្ចុប្បន្នសម្រាប់អ្នក ចែកចាយខណៈដែលពួកគេចាត់ទុកការលក់តាមអ៊ិនធរណេតគឺជាឱកាសចុងក្រោយមួយរបស់ពួកគេសម្រាប់ការសង្គ្រោះអំឡុងពេលមានជំងឺរាតត្បាត Coronavirus ។
ឧទាហរណ៍ក្រុមហ៊ុន Fiat Chrysler បានបង្កើតកម្មវិធីលក់តាម អ៊ិនធឺរណែតថ្មីមួយនៅក្នុងខែនេះដែលអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនអាចទទួលបានចំណែកខ្លះប្រសិនបើមិនទាំងស្រុងត្រូវឆ្លងកាត់ដំណើរការលក់តាមអ៊ិនធរណេត។ ដូចគ្នានឹង Carvana និង Tesla ដែររថយន្ដដែលបានទិញអាចត្រូវបានបញ្ជូនទៅផ្ទះរបស់ពួកគេដោយមិនមានពួកគេបោះជំហានទៅមុខនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនចែកចាយឡើយ។
លោក Mark Stewart ប្រធានផ្នែកប្រតិបត្តិការនៅអាមេរិចខាងជើងសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Fiat Chrysler មានប្រសាសន៍ថា“ ខណៈពេលដែលអ្នកកំពុងស្នាក់នៅក្នុងផ្ទះគ្មានហេតុផលណាមួយដែលអ្នកមិនអាចទិញទំនិញតាមអ៊ិនធរណេតដូចអ្នកបានធ្វើនោះទេ។ យើងចង់មានដំណើរការដូច្នេះអតិថិជនរបស់យើងក៏អាចធ្វើបានដែរ” ។
លោក Stuart ដែលធ្លាប់ធ្វើការឱ្យក្រុមហ៊ុន Amazon បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនរំពឹងថានឹងមានប្រហែល ៥០% នៃក្រុមហ៊ុនចែកចាយរបស់សហរដ្ឋអាមេរិកប្រមាណ ២,៦៥០ នាក់ដែលប្រើប្រាស់ឧបករណ៍នេះនៅត្រឹមសប្តាហ៍នេះដែលមានចំនួន“ ការលក់យ៉ាងច្រើន” នៅក្នុងសប្តាហ៍និងខែខាងមុខនេះ។
លោក Stuart បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តគ្រោងនឹងចាប់ផ្តើមកម្មវិធីនេះក្នុងរយៈពេលពីរបីសប្តាហ៍ប៉ុន្តែបានជំរុញវាទៅមុខដោយសារតែជំងឺរាតត្បាតរាលដាល។ លោកបានមានប្រសាសន៍
ថា“ យើងពិតជាបានធ្វើឱ្យមានកន្លែងដែលយើងអាចបញ្ចេញវាបានច្រើនសប្តាហ៍មុនការដែលយើងបានរំពឹងទុកជាមុន” វាពិតជាទទួលបានសន្ទុះខ្លាំងណាស់សម្រាប់យើង។
អ្នកផលិតរថយន្តផ្សេងទៀតដូចជាក្រុមហ៊ុន Porsche បានប្រកាសអំពីការលើកទឹកចិត្តបន្ថែមទៀតសម្រាប់ឈ្មួញដើម្បីធ្វើការលក់ ឌីជីថល។ ក្រុមហ៊ុន General Motors ក៏បានបង្កើនវត្តមាននៅក្នុងកម្មវិធីលក់តាមអ៊ិនធឺរណែតរបស់ខ្លួន“ Shop, Click, Drive” ដែលបានចាប់ផ្តើមដំណើរការក្នុងឆ្នាំ ២០១៣ ។
យោងតាមលោក Mark LaNeve អនុប្រធានផ្នែកទីផ្សារផ្នែកលក់និងសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Ford បានអោយដឹងថា“ មានការអនុម័តយ៉ាងឆាប់រហ័ស” ពីសំណាក់អ្នកលក់ឧបករណ៍តាមអ៊ិន ធរណេតដូចជាការដាក់ពាក្យសុំឥណទានការវាយតំលៃនិងសេវាកម្មផ្សេងៗទៀត។
ការចែកចាយដោយគ្មានការប៉ះ
ក្រុមហ៊ុនចែកចាយនិងក្រុមហ៊ុនជាច្រើនដូចជាក្រុមហ៊ុន Tesla និង Carvana កំពុងផ្តល់ជូននូវជម្រើស“ ការចែកចាយដោយគ្មានការប៉ះទង្គិច” ដំណើរការខុសគ្នាតាមក្រុមហ៊ុនប៉ុន្តែរថយន្តមួយអាចត្រូវបានបញ្ជូនទៅផ្ទះអតិថិជនដោយមិនមានអន្តរកម្មផ្ទាល់ជាមួយនិយោជិកឡើយ។
ឧទាហរណ៍ Carvana មាននិយោជិកម្នាក់ដាក់ឡាននៅផ្លូវបើកបរអនាម័យដៃចង្កូតនិងកូនសោបន្ទាប់មកទុកក្រដាសស្នាមលើកៅ អីអ្នកដំណើរដើម្បីឱ្យអតិថិជនពិនិត្យនិងចុះហត្ថលេខា។ បន្ទាប់ មកពួកគេនឹងហៅអតិថិជនពីម៉ាស៊ីនរថយន្តក្នុងករណីដែលពួកគេមានសំណួរ។ នៅពេលក្រដាសបំពេញរួចរាល់អតិថិជនអាចទុកវានៅក្នុងប្រអប់សំបុត្រឬកន្លែងផ្សេងទៀតដែលត្រូវរើស។
លោក Ryan Keeton សហស្ថាបនិកនិងជាប្រធានក្រុមហ៊ុន Carvana បានសរសេរតាមអ៊ីមែលទៅកាន់ CNBC ថា“ សុខភាពរបស់សហគមន៍យើងជាទូទៅគឺជាអាទិភាពខ្ពស់បំផុតក្នុងអំឡុងពេលនៃភាពមិនប្រាកដប្រជានេះ” គុណតម្លៃមួយរបស់ក្រុមហ៊ុនយើងគឺ“ យើងទាំងអស់គ្នារួមគ្នា” ហើយការខិតខំរួមគ្នារបស់យើងកំពុងតែនាំមកនូវគុណតម្លៃនេះដល់ជីវិត” ។
Keeton បានបដិសេធមិនពិភាក្សាអំពីការលក់របស់ក្រុមហ៊ុនដែលបានធ្វើពាណិជ្ជកម្មជាសាធារណៈអំឡុងពេលមានជំងឺរាតត្បាតនេះ។
ភាគហ៊ុនរបស់ Carvana ណាធ្លាក់ចុះ ២៦,៧% ក្នុងឆ្នាំនេះ ភាគហ៊ុននេះត្រូវបានជួញដូរនៅពាក់កណ្តាលថ្ងៃព្រហស្បតិ៍កើនឡើង ១៤,៤% ដល់ ៦៦,៨៧ ដុល្លារ។
រថយន្ត Autotrader របស់ក្រុមហ៊ុន Cox Automotive កាលពីចុងខែមុនក៏បានបើកដំណើរការកម្មវិធីថ្មីមួយដែលមានឈ្មោះថា“ Dealer Home Services” ដែលផ្តល់ជូននូវដំណើរកម្សាន្តជាក់ស្តែងការបើកបរនៅតាមគេហដ្ឋាននិងការចែកចាយរថយន្តដោយមិនប៉ះពាល់។ ក្រុមហ៊ុនរាយការណ៍ថាឈ្មួញជាង ៧.០០០ នាក់បានចុះឈ្មោះចូលរួមកម្មវិធីនេះ។
ទោះយ៉ាងណាក្តីស្មីតបាននិយាយថាទោះបីជា Sonic Automotive និងអ្នកដទៃទៀតទទួលយកនូវឧបករណ៍លក់តាមអ៊ិនធរណេតក៏ដោយអតិថិជនរបស់ខ្លួនភាគច្រើនចង់ទៅរកកន្លែងលក់ដើម្បីឃើញរថយន្តនេះដោយផ្ទាល់។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ វានៅតែជាការទិញដ៏ធំមួយសម្រាប់មនុស្សភាគច្រើន។ វាមិនដូចជាការទៅហាងលក់គ្រឿងទេសទេវាជារឿងធំណាស់។ វាជាការទិញដ៏ធំមួយមនុស្សចូលចិត្តមើលវាហើយ បើកមើល” ។
ភាគហ៊ុនរបស់ Sonic Automotive ធ្លាក់ចុះ ៤៣.១% ក្នុងឆ្នាំនេះ។ ភាគហ៊ុនកំពុងជួញដូរនៅពាក់កណ្តាលថ្ងៃព្រហស្បតិ៍កើនឡើង ១០,១% ដល់ ១៧,៣០ ដុល្លារ។
- ក្រុមហ៊ុនចែកចាយរថយន្តនៅសហរដ្ឋអាមេរិកមានការយឺតយ៉ាវក្នុងការចាប់យកការលក់តាមអ៊ិនធរណេត ទោះយ៉ាងណាវីរុស Coronavirus នេះកំពុងផ្លាស់ប្តូរ។
- ការលក់តាមអ៊ិនធរណេតគឺជាឱកាសចុងក្រោយមួយសម្រាប់ការសង្រ្គោះសម្រាប់ឈ្មួញមួយចំនួនដែលត្រូវបិទបន្ទប់តាំងបង្ហាញដោយសារតែការរាលដាលនិងការបញ្ជាទិញរបស់រដ្ឋ។
- ក្រុមហ៊ុនថាមពលរំពឹងថាការលក់យានយន្តលក់រាយរបស់សហរដ្ឋអាមេរិកនឹងកើនដល់ ៨០ ភាគរយនៅក្នុងខែនេះបើ ធៀបនឹងការរំពឹងទុកមុនពេលមានការរាតត្បាត។
Angelo Salvadore គឺជាអ្នកដែលមានសំណាងម្នាក់នៅពេលដែលទាក់ទងទៅនឹងក្រុមហ៊ុនចែកចាយរបស់គាត់នៅរដ្ឋ Massachusetts អំឡុងពេលមានជំងឺរាតត្បាតឆ្លង coronavirus ។
បន្ទប់តាំងបង្ហាញសម្រាប់ហាង Chevrolet និង Fiat Chrysler របស់គាត់ត្រូវបានបើកដោយការតែងតាំងដែលអនុញ្ញាតឱ្យគាត់នៅតែលក់យានយន្តមិនដូចអ្នកលក់នៅក្នុងរដ្ឋដូចជារដ្ឋ Michigan ដែលត្រូវបានបង្ខំឱ្យបិទដោយសារតែមេរោគ coronavirus "ស្នាក់នៅផ្ទះ" ឬ "ទីជំរក - ការបញ្ជាទិញនៅកន្លែង” ។
លោក Salvadore បាននិយាយកាលពីថ្ងៃពុធថា“ យើងធ្វើបានល្អណាស់ជាមួយនឹងការណាត់ជួបវា “ ប្រជាជនកំពុងសំលឹងមើលឃើញអ្វីដែលយើងមាននៅលើអ៊ីនធឺណិតហើយបន្ទាប់មកកំពុងតែទូរស័ព្ទមកយើង វាកំពុងដំណើរការហើយ។
ដូច J.D. Power រំពឹងថាការលក់យានយន្តលក់រាយរបស់សហរដ្ឋ អាមេរិកនឹងកើនឡើង ៨០% ក្នុងខែនេះបើធៀបនឹងការរំពឹងទុកមុនពេលមានការរីករាលដាលអ្នកចែកចាយដូចជា Salvadore កំពុងបង្ខំចិត្តរកវិធីសាស្រ្តថ្មីក្នុងការលក់យានយន្ត។
សំរាប់សាល Salvadore វាពឹងផ្អែកច្រើនជាងលើវេបសាយនិងការណាត់ជួបរបស់គាត់។ សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនទៀតជាពិសេសអ្នកចែកចាយធំៗដូចជា Sonic Automotive ជាដើមដែលកំពុងទទួលបានការលក់តាមអ៊ិនធរណេត។
យើងកំពុងជំរុញយើងកំពុងដោះស្រាយជាមួយទីផ្សារដែលយើងមាន។ យើងអាចធ្វើការលក់តាមអ៊ីនធឺណិតតាមអ៊ិនធឺរណែតនិងការចែកចាយដោយគ្មានការទាក់ទងទាំងនៅក្នុងសេវាកម្មនិងអតិថិជនលក់របស់យើង។
Sonic Automotive គឺជាក្រុមហ៊ុនលក់រាយរថយន្តធំជាងគេទីបួនរបស់ប្រទេសនិងដំណើរការហាងច្រើនជាង ១០០ ដែលតំណាងឱ្យយីហោ ២៤ នៅក្នុងរដ្ឋជាង ១២ ។
ក្រុមហ៊ុនដែលមានមូលដ្ឋាននៅរដ្ឋ North Carolina អាចធ្វើដំណើរការលក់ភាគច្រើនតាមអ៊ិនធរណេតប្រសិនបើអតិថិជនចង់បាន។
ថាតើឈ្មួញអាចលក់និងផ្តល់សេវាកម្មរថយន្តក្រោមការបញ្ជាទិញរបស់រដ្ឋទាក់ទងនឹងជំងឺរាតត្បាតផ្សេងៗគ្នាដោយរដ្ឋ។ ភាគច្រើនត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យនៅតែបើកចំហសម្រាប់សេវាកម្មប៉ុន្តែពួកគេមិនអាចលក់យានយន្តឬពួកគេមានការរឹតត្បិតលើបន្ទប់តាំងបង្ហាញរបស់ពួកគេ។ អ្នកខ្លះទោះបីបន្ទប់តាំងបង្ហាញត្រូវបានបិទក៏ដោយក៏នៅតែអាចលក់យានយន្តតាមអ៊ិនធរណេតបានដែរ។
J.D. Power រាយការណ៍ថាមានរដ្ឋចំនួន ២៤ ដែលមានចំនួន ៤៤% នៃការលក់រាយឆ្នាំ ២០១៩ អនុញ្ញាតឱ្យប្រតិបត្តិការលក់ចែកចាយបន្តនៅដដែល។ រដ្ឋចំនួន ២៦ ផ្សេងទៀតដែលតំណាងឱ្យ ៥៦ ភាគ រយនៃការលក់ឆ្នាំ ២០១៩ បានដាក់កម្រិតការលក់ទាំងស្រុងឬអនុញ្ញាតសម្រាប់តែការលក់តាមអ៊ីនធឺណិតឬពីចម្ងាយ។
តាមក្រុមហ៊ុន Tesla, Carvana
ខណៈដែលក្រុមហ៊ុន Tesla និង Carvana ដែលជាក្រុមហ៊ុនលក់រថយន្តដែលប្រើអ៊ិនធឺរណែតបានលក់យានយន្តតាមអ៊ិនធរណេតអស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំមកហើយអ្នកលក់រាយរថយន្តនៅសហរដ្ឋ អាមេរិកបានប្រើអ៊ិនធរណេតជាឧបករណ៍ដើម្បីនាំមនុស្សឱ្យទៅរកស៊ីលក់ដូរមិនមែនលក់រថយន្តទេ។
មនុស្សជាច្រើនបានឃើញការលក់តាមអ៊ិនធរណេតគឺជាការគំរាមកំហែងដល់បន្ទប់តាំងបង្ហាញរបស់ពួកគេ។ ទោះយ៉ាងណាវីរុសនេះកំពុងផ្លាស់ប្តូរ។ ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តកំពុងដាក់ចេញនូវឧបករណ៍លក់តាមអ៊ិនធរណេតថ្មីឬការពង្រឹងកម្មវិធីបច្ចុប្បន្នសម្រាប់អ្នក ចែកចាយខណៈដែលពួកគេចាត់ទុកការលក់តាមអ៊ិនធរណេតគឺជាឱកាសចុងក្រោយមួយរបស់ពួកគេសម្រាប់ការសង្គ្រោះអំឡុងពេលមានជំងឺរាតត្បាត Coronavirus ។
ឧទាហរណ៍ក្រុមហ៊ុន Fiat Chrysler បានបង្កើតកម្មវិធីលក់តាម អ៊ិនធឺរណែតថ្មីមួយនៅក្នុងខែនេះដែលអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនអាចទទួលបានចំណែកខ្លះប្រសិនបើមិនទាំងស្រុងត្រូវឆ្លងកាត់ដំណើរការលក់តាមអ៊ិនធរណេត។ ដូចគ្នានឹង Carvana និង Tesla ដែររថយន្ដដែលបានទិញអាចត្រូវបានបញ្ជូនទៅផ្ទះរបស់ពួកគេដោយមិនមានពួកគេបោះជំហានទៅមុខនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនចែកចាយឡើយ។
លោក Mark Stewart ប្រធានផ្នែកប្រតិបត្តិការនៅអាមេរិចខាងជើងសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Fiat Chrysler មានប្រសាសន៍ថា“ ខណៈពេលដែលអ្នកកំពុងស្នាក់នៅក្នុងផ្ទះគ្មានហេតុផលណាមួយដែលអ្នកមិនអាចទិញទំនិញតាមអ៊ិនធរណេតដូចអ្នកបានធ្វើនោះទេ។ យើងចង់មានដំណើរការដូច្នេះអតិថិជនរបស់យើងក៏អាចធ្វើបានដែរ” ។
លោក Stuart ដែលធ្លាប់ធ្វើការឱ្យក្រុមហ៊ុន Amazon បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនរំពឹងថានឹងមានប្រហែល ៥០% នៃក្រុមហ៊ុនចែកចាយរបស់សហរដ្ឋអាមេរិកប្រមាណ ២,៦៥០ នាក់ដែលប្រើប្រាស់ឧបករណ៍នេះនៅត្រឹមសប្តាហ៍នេះដែលមានចំនួន“ ការលក់យ៉ាងច្រើន” នៅក្នុងសប្តាហ៍និងខែខាងមុខនេះ។
លោក Stuart បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តគ្រោងនឹងចាប់ផ្តើមកម្មវិធីនេះក្នុងរយៈពេលពីរបីសប្តាហ៍ប៉ុន្តែបានជំរុញវាទៅមុខដោយសារតែជំងឺរាតត្បាតរាលដាល។ លោកបានមានប្រសាសន៍
ថា“ យើងពិតជាបានធ្វើឱ្យមានកន្លែងដែលយើងអាចបញ្ចេញវាបានច្រើនសប្តាហ៍មុនការដែលយើងបានរំពឹងទុកជាមុន” វាពិតជាទទួលបានសន្ទុះខ្លាំងណាស់សម្រាប់យើង។
អ្នកផលិតរថយន្តផ្សេងទៀតដូចជាក្រុមហ៊ុន Porsche បានប្រកាសអំពីការលើកទឹកចិត្តបន្ថែមទៀតសម្រាប់ឈ្មួញដើម្បីធ្វើការលក់ ឌីជីថល។ ក្រុមហ៊ុន General Motors ក៏បានបង្កើនវត្តមាននៅក្នុងកម្មវិធីលក់តាមអ៊ិនធឺរណែតរបស់ខ្លួន“ Shop, Click, Drive” ដែលបានចាប់ផ្តើមដំណើរការក្នុងឆ្នាំ ២០១៣ ។
យោងតាមលោក Mark LaNeve អនុប្រធានផ្នែកទីផ្សារផ្នែកលក់និងសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Ford បានអោយដឹងថា“ មានការអនុម័តយ៉ាងឆាប់រហ័ស” ពីសំណាក់អ្នកលក់ឧបករណ៍តាមអ៊ិន ធរណេតដូចជាការដាក់ពាក្យសុំឥណទានការវាយតំលៃនិងសេវាកម្មផ្សេងៗទៀត។
ការចែកចាយដោយគ្មានការប៉ះ
ក្រុមហ៊ុនចែកចាយនិងក្រុមហ៊ុនជាច្រើនដូចជាក្រុមហ៊ុន Tesla និង Carvana កំពុងផ្តល់ជូននូវជម្រើស“ ការចែកចាយដោយគ្មានការប៉ះទង្គិច” ដំណើរការខុសគ្នាតាមក្រុមហ៊ុនប៉ុន្តែរថយន្តមួយអាចត្រូវបានបញ្ជូនទៅផ្ទះអតិថិជនដោយមិនមានអន្តរកម្មផ្ទាល់ជាមួយនិយោជិកឡើយ។
ឧទាហរណ៍ Carvana មាននិយោជិកម្នាក់ដាក់ឡាននៅផ្លូវបើកបរអនាម័យដៃចង្កូតនិងកូនសោបន្ទាប់មកទុកក្រដាសស្នាមលើកៅ អីអ្នកដំណើរដើម្បីឱ្យអតិថិជនពិនិត្យនិងចុះហត្ថលេខា។ បន្ទាប់ មកពួកគេនឹងហៅអតិថិជនពីម៉ាស៊ីនរថយន្តក្នុងករណីដែលពួកគេមានសំណួរ។ នៅពេលក្រដាសបំពេញរួចរាល់អតិថិជនអាចទុកវានៅក្នុងប្រអប់សំបុត្រឬកន្លែងផ្សេងទៀតដែលត្រូវរើស។
លោក Ryan Keeton សហស្ថាបនិកនិងជាប្រធានក្រុមហ៊ុន Carvana បានសរសេរតាមអ៊ីមែលទៅកាន់ CNBC ថា“ សុខភាពរបស់សហគមន៍យើងជាទូទៅគឺជាអាទិភាពខ្ពស់បំផុតក្នុងអំឡុងពេលនៃភាពមិនប្រាកដប្រជានេះ” គុណតម្លៃមួយរបស់ក្រុមហ៊ុនយើងគឺ“ យើងទាំងអស់គ្នារួមគ្នា” ហើយការខិតខំរួមគ្នារបស់យើងកំពុងតែនាំមកនូវគុណតម្លៃនេះដល់ជីវិត” ។
Keeton បានបដិសេធមិនពិភាក្សាអំពីការលក់របស់ក្រុមហ៊ុនដែលបានធ្វើពាណិជ្ជកម្មជាសាធារណៈអំឡុងពេលមានជំងឺរាតត្បាតនេះ។
ភាគហ៊ុនរបស់ Carvana ណាធ្លាក់ចុះ ២៦,៧% ក្នុងឆ្នាំនេះ ភាគហ៊ុននេះត្រូវបានជួញដូរនៅពាក់កណ្តាលថ្ងៃព្រហស្បតិ៍កើនឡើង ១៤,៤% ដល់ ៦៦,៨៧ ដុល្លារ។
រថយន្ត Autotrader របស់ក្រុមហ៊ុន Cox Automotive កាលពីចុងខែមុនក៏បានបើកដំណើរការកម្មវិធីថ្មីមួយដែលមានឈ្មោះថា“ Dealer Home Services” ដែលផ្តល់ជូននូវដំណើរកម្សាន្តជាក់ស្តែងការបើកបរនៅតាមគេហដ្ឋាននិងការចែកចាយរថយន្តដោយមិនប៉ះពាល់។ ក្រុមហ៊ុនរាយការណ៍ថាឈ្មួញជាង ៧.០០០ នាក់បានចុះឈ្មោះចូលរួមកម្មវិធីនេះ។
ទោះយ៉ាងណាក្តីស្មីតបាននិយាយថាទោះបីជា Sonic Automotive និងអ្នកដទៃទៀតទទួលយកនូវឧបករណ៍លក់តាមអ៊ិនធរណេតក៏ដោយអតិថិជនរបស់ខ្លួនភាគច្រើនចង់ទៅរកកន្លែងលក់ដើម្បីឃើញរថយន្តនេះដោយផ្ទាល់។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ វានៅតែជាការទិញដ៏ធំមួយសម្រាប់មនុស្សភាគច្រើន។ វាមិនដូចជាការទៅហាងលក់គ្រឿងទេសទេវាជារឿងធំណាស់។ វាជាការទិញដ៏ធំមួយមនុស្សចូលចិត្តមើលវាហើយ បើកមើល” ។
ភាគហ៊ុនរបស់ Sonic Automotive ធ្លាក់ចុះ ៤៣.១% ក្នុងឆ្នាំនេះ។ ភាគហ៊ុនកំពុងជួញដូរនៅពាក់កណ្តាលថ្ងៃព្រហស្បតិ៍កើនឡើង ១០,១% ដល់ ១៧,៣០ ដុល្លារ។