ចំណុចសំខាន់:

  • ព្រឹត្តិការណ៍ទិញទំនិញ Prime Day ប្រចាំឆ្នាំរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ត្រូវបានពន្យារពេលយ៉ាងហោចណាស់រហូតដល់ខែសីហាដោយសារតែការផ្ទុះឡើងនៃជំងឺ coronavirus។
  • ការសម្រេចពន្យារពេលព្រឹត្តិការណ៍នេះមានន័យថាក្រុមហ៊ុន Amazon នឹងមានឧបករណ៍បន្ថែមប្រមាណ ៥ លានគ្រឿងសម្រាប់លក់ដែលអាចបណ្តាលឱ្យក្រុមហ៊ុនទទួលបានទឹកប្រាក់ចំនួន ១០០ លានដុល្លារ។
  • នាយករដ្ឋមន្រ្តីជាធម្មតាធ្វើឡើងនៅក្នុងខែកក្កដាទោះបីជាក្រុមហ៊ុន Amazon មិនបានប្រកាសកាលបរិច្ឆេទជាមុនក៏ដោយ។




លោក Jeff Bezos ស្ថាបនិកនិងជានាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Amazon.com Inc ថ្លែងនៅក្លឹបសារព័ត៌មានជាតិនៅទីក្រុងវ៉ាស៊ីនតោនឌីស៊ីកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ទី ១៩ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០១៩ 



យោងតាមកំណត់សំគាល់ផ្ទៃក្នុងរបស់រ៉យទ័របានអោយដឹងថាក្រុមហ៊ុន Amazon កំពុងតែពន្យាពេលព្រឹត្តិការណ៍ទិញទំនិញនៅរដូវក្តៅដ៏សំខាន់របស់ខ្លួនគឺ Prime Day រហូតដល់យ៉ាងហោចណាស់ខែសីហាហើយរំពឹងថានឹងទទួលបានទឹកប្រាក់ ១០០ លានដុល្លារពីឧបករណ៍ដែលលើស។

ក្រុមហ៊ុន Amazon បានបដិសេធមិនធ្វើអត្ថាធិប្បាយ។ ព្រឹត្តិការណ៍ Prime Day ដែលជាព្រឹត្តិការណ៍ទីផ្សារមួយដែលក្រុមហ៊ុន Amazon បានចាប់ផ្តើមនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៥ ដើម្បីលក់ដាច់ក្នុងកំឡុងពេលនៃការទិញទំនិញនៅរដូវក្តៅដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនបានកើតឡើងនៅក្នុងខែកក្កដាទោះបីជាក្រុមហ៊ុននេះមិនដែលបានផ្សព្វផ្សាយកាលបរិច្ឆេទជាមុនក៏ដោយ។

កំណត់ចំណាំដែលមេធាវីទូទៅរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon បានសរសេរយោបល់រិះគន់អំពីនិយោជិកដែលត្រូវបានបណ្តេញចេញដោយសារព័ត៌មានមុនបានផ្តល់ជូននូវការយល់ដឹងដ៏កម្រមួយអំពីការធ្វើផែនការយុទ្ធសាស្ត្រនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនលក់រាយតាមអ៊ិនធរណេតធំបំផុតនៅលើពិភពលោក។

ពួកគេឆ្លុះបញ្ចាំងពីរបៀបដែលក្រុមហ៊ុនកំពុងឆ្លើយតបយ៉ាងឆាប់រហ័សចំពោះហានិភ័យអាជីវកម្មពីមេរោគឆ្លងcoronavirus ដែលបានបង្កឱ្យមានការកើនឡើងនូវតំរូវការរបស់ក្រុមគ្រួសារហើយបាននាំឱ្យមានការធ្វើបាតុកម្មជាច្រើនដោយកម្មករឃ្លាំងអាមេរិចមួយចំនួនភ័យខ្លាចការឆ្លង។


ការសម្រេចចិត្តរបស់នាយករដ្ឋមន្រ្តីមានន័យថាក្រុមហ៊ុន Amazon នឹងមានឧបករណ៍បន្ថែមចំនួន ៥ លានសម្រាប់លក់ដែលជារបស់ របរដូចជាឧបករណ៍បំពងសម្លេងអេកូដែលគ្រប់គ្រងដោយសំលេងដែលទទួលបានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងខ្លាំង។ វាក៏ជះឥទ្ធិពលដល់ពាណិជ្ជករភាគីទីបីដែលបានពឹងផ្អែកលើវេទិការបស់ Amazon សម្រាប់ប្រាក់ចំណូលផងដែរ។

លោក David Zapolsky មេធាវីទូទៅបានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងប្រហែលជាត្រូវផ្សព្វផ្សាយឱ្យបានឆាប់ដែលនឹងពិបាកប្រសិនបើយើងមានសមត្ថភាពរារាំង” កំណត់ចំណាំបាននិយាយថានេះនឹងបណ្តាលឱ្យមានផលប៉ះពាល់ ៣០០ លានដុល្លារជា“ ករណីដ៏អាក្រក់បំផុត” ជាមួយនឹងការវាយលុក ១០០ លានដុល្លារ។


គេមិនទាន់ច្បាស់ថាតើការប៉ាន់ស្មានមានភាពរឹងមាំឬផលប៉ះពាល់អ្វីដល់ក្រុមហ៊ុន Amazon នៅទីបំផុត។ ក្រុមហ៊ុន Amazon បាននិយាយថាទំនិញជាង ១៧៥ លានត្រូវបានលក់នៅថ្ងៃ Prime Day កាលពីឆ្នាំមុនដែលក្នុង


ដាក់ឱ្យដំណើរការនៅឆ្នាំ ២០១៥ Prime Day បានពង្រីកពីព្រឹត្តិ ការណ៍មួយថ្ងៃទៅការលក់រយៈពេល ៤៨ ម៉ោងកាលពីឆ្នាំមុនដោយមាន ១៨ ប្រទេសចូលរួម។ ការបញ្ចុះតម្លៃពិសេសសម្រាប់សមាជិកនាយករដ្ឋមន្រ្តីជាង ១០០ លាននាក់ Prime Day គឺជាការលើកទឹកចិត្តដើម្បីទាក់ទាញអតិថិជនចូលទៅក្នុងប្រព័ន្ធអេកូឡូស៊ីរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ក៏ដូចជាផ្សព្វផ្សាយឧបករណ៍ដែលគ្រប់គ្រងដោយក្រុមហ៊ុន Amazon ។

ខណៈពេលដែលក្រុមហ៊ុន Amazon មិនបានបង្ហាញពីបរិមាណទំនិញសរុប (GMV) Prime Day បង្កើតនោះទេវាបានកត់សម្គាល់ថាអ្នកលក់របស់ភាគីទីបីបានចូលរួមចំណែកក្នុងការលក់ចំនួន ២ ពាន់លានដុល្លារក្នុងកំឡុងពេលនៃថ្ងៃ Prime Day ក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ ។


អ្នកវិភាគ Baird លោក Colin Sebastian ប៉ាន់ស្មានថាជិត ៦ ពាន់ លានដុល្លារអាមេរិកក្នុងបរិមាណ Prime Day កាលពីឆ្នាំមុនហើយក្រុមហ៊ុនស៊ើបការណ៍ទីផ្សារ IgnitionOne បានស្នើយ៉ាងហោចណាស់ចំនួន ៦,២ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកក្នុង GMV ក្នុងឱកាស Prime Day 2019