ចំណុចសំខាន់ :
- ក្រុមហ៊ុន Alibaba បាននិយាយកាលពីថ្ងៃច័ន្ទថាខ្លួននឹងវិនិយោគ ២០០ ពាន់លានយ័ន (២៨,២៦ ពាន់លានដុល្លារ) នៅក្នុងផ្នែកកុំព្យូទ័រពពករបស់ខ្លួនក្នុងរយៈពេល ៣ ឆ្នាំខាងមុខដោយផ្តោតលើហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ។
- ប្រាក់នឹងត្រូវប្រើដើម្បីវិនិយោគលើបច្ចេកវិទ្យាទាក់ទងនឹងប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការម៉ាស៊ីនមេបណ្តាញឈីបនិងបណ្តាញ។ ក្រុមហ៊ុន Alibaba គឺជាក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាកម្មកុំព្យូទ័រពពកធំជាងគេបំផុតដោយចំណែកទីផ្សារនៅក្នុងប្រទេសចិនប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុននេះដេញតាមសហរដ្ឋអាមេរិក Amazon និងក្រុមហ៊ុន Microsoft នៅទូទាំងពិភពលោក។
- ក្រុមហ៊ុន Alibaba បាននិយាយថាការវិនិយោគបន្ថែមត្រូវបានជម្រុញមួយផ្នែកដោយសារការរីករាលដាលនៃជំងឺឆ្លង coronavirus និងការផ្តោតអារម្មណ៍ទៅលើសេដ្ឋកិច្ចឌីជីថល។
អ្នកចូលរួមឆ្លងកាត់ការបង្ហាញរបស់ Alibaba.com នៅពិព័រណ៍ CES 2019 នៅ Las Vegas |
ក្រុមហ៊ុន Alibaba បាននិយាយកាលពីថ្ងៃច័ន្ទថាខ្លួននឹងវិនិយោគ ២០០ ពាន់លានយ័ន (២៨,២៦ ពាន់លានដុល្លារ) នៅក្នុងផ្នែកកុំព្យូទ័រលើពពករបស់ខ្លួនក្នុងរយៈពេល ៣ ឆ្នាំខាងមុខដោយបង្ហាញពីសារៈសំខាន់នៃវិស័យនេះចំពោះការរីកចម្រើននាពេលអនាគតរបស់ក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក។
ថវិកាទាំងនេះនឹងត្រូវប្រើសម្រាប់វិនិយោគលើហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនិងបច្ចេកវិទ្យាទាក់ទងនឹងប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការម៉ាស៊ីនមេបណ្តាញ ឈីបនិងបណ្តាញ។ Alibaba បាននិយាយបន្ថែមថាវាត្រូវបានជម្រុញដោយការឆ្លងរាតត្បាតមេរោគ coronavirus ។
លោក Jeff Zhang ប្រធានក្រុមហ៊ុន Alibaba Cloud Intelligence បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា“ ជំងឺរាតត្បាត Covid-19 បានបង្កភាពតានតឹងបន្ថែមលើសេដ្ឋកិច្ចជាទូទៅលើវិស័យនានាប៉ុន្តែវាក៏បានជំរុញយើងឱ្យផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់ថែមទៀតទៅលើសេដ្ឋកិច្ចឌីជីថល” ។
ក្រុមហ៊ុន Alibaba គឺជាក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់កុំព្យូទ័រលើពពកធំជាងគេបំផុតដោយចំណែកទីផ្សារនៅក្នុងប្រទេសចិនប៉ុន្តែវានៅតែដេញតាមក្រុមហ៊ុនយក្សអាមេរិក Amazon និង Microsoft នៅទូទាំងពិភពលោកបើទោះបីជាមានការជំរុញពីអន្តរជាតិក៏ដោយ។
ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុន Alibaba បានខិតខំប្រឹងប្រែងយ៉ាងខ្លាំងលើកុំព្យូទ័រនិងអ្នកវិភាគក៏ដូចជានាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Cloud មើលឃើញថាវានឹងក្លាយជាតំបន់សំខាន់មួយនាពេលអនាគតទោះបីជាវាមានចំនួនត្រឹមតែ ៧ ភាគរយនៃប្រាក់ចំណូលសរុបរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏ដោយ។
លោក Daniel Zhang នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Alibaba និងជាប្រធានបានប្រាប់ CNBC ក្នុងបទសម្ភាសន៍មួយនៅឆ្នាំ ២០១៨ ថា“ ខ្ញុំគិតថាពពកនឹងជាអាជីវកម្មសំខាន់របស់ Alibaba នាពេលអនាគត” ។
ការវិនិយោគចុងក្រោយអាចជួយឱ្យក្រុមហ៊ុនពង្រីកផលិតផលនិងអតិថិជនរបស់ខ្លួនជាពិសេសនៅក្នុងទីផ្សារអន្តរជាតិព្រោះវាមើល ទៅដើម្បីប្រជែងនឹង Amazon និង Microsoft ។ ទន្ទឹមនឹងនេះនៅប្រទេសចិនក្រុមហ៊ុន Alibaba កំពុងប្រឈមនឹងការប្រកួតប្រជែងកាន់តែខ្លាំងឡើងនៅក្នុងគូប្រជែងពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច JD.com ។