ចំណុចសំខាន់:
ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថាសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft សម្រាប់ការហៅទូរស័ព្ទនិងជជែកជាមួយមិត្តរួមការងារមានអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំថ្ងៃជាង ៤៤ លាននាក់ដែលកើនឡើងពី ២០ លាននាក់នៅក្នុងខែវិច្ឆិកា។ ការលាតត្រដាងបង្ហាញពីចម្ងាយកាន់តែឆ្ងាយរវាងក្រុមនិងដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ខ្លួនគឺ Slack ។
ការកើនឡើងនេះបង្ហាញថាក្រុមហ៊ុន Microsoft នៅតែអាចទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍សរីរាង្គស្រស់នៅក្នុងកម្មវិធីសិទ្ធិផលិតការិយាល័យយូរអង្វែងរបស់ខ្លួន។ ការកើនឡើងនូវប្រជាប្រិយភាពនេះអាចជួយអតិថិជនការិយាល័យលក់រាយរបស់ក្រុមហ៊ុនដែលបើមិនដូច្នេះទេអាចចាប់ផ្តើមមើលផលិតផលផ្សេងទៀតដូចជាសេវាកម្ម Slack ឬការហៅវីដេអូ Zoom ។
ការប្រញាប់ប្រញាល់ដើម្បីទទួលយកឧបករណ៍សម្រាប់ការប្រជុំនិមិត្មិដូចជាវីរុសវីរុសវីរុសហ៊ីរ៉ូអាយវី ១៩ បង្ខំមនុស្សឱ្យធ្វើការពីផ្ទះមិនធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់យុទ្ធនាការរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft ឡើយ។ ការរីករាលដាលនៃវីរុសនេះក៏បានទាក់ទាញមនុស្សជាច្រើនឱ្យមក Slack និង Zoom ក៏ដូចជា RingCentral ដែលជាអ្នកផ្តល់សេវាទូរស័ព្ទនិងផ្ញើសារតាមពពកនិងឧបករណ៍ហៅជាវីដេអូ Webex ពី Cisco ។
តួលេខថ្មីចំនួន ៤៤ លានសម្រាប់ក្រុមគឺសម្រាប់ថ្ងៃពុធ។ មានអ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃ ៣២ លាននាក់កាលពីថ្ងៃពុធទី ១១ ខែមីនាចុងសប្តាហ៍មុនដែលបានផ្តល់ស្ថិតិចូលរួមកាលពីខែតុលាដោយនិយាយ ថាមានអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំថ្ងៃចំនួន ១២ លាននាក់នៅក្នុងខែកញ្ញា។
“ COVID-19 បានជះឥទ្ធិពលដល់ជីវិតមនុស្សនៅជុំវិញពិភព លោក លោក Jared Spataro អនុប្រធានសាជីវកម្មក្រុមហ៊ុន Microsoft បានសរសេរនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយដែលក្រុមហ៊ុនបានផ្តល់នៅក្នុងអ៊ីមែលមួយកាលពីថ្ងៃពុធថា“ យើងជឿជាក់ថាវានឹងក្លាយជាចំណុចចាប់ផ្តើមសម្រាប់វិធីដែលមនុស្សចង់រៀននិងរៀន” ។ អតិថិជនរបស់យើងបានងាកទៅរកក្រុមនានាយ៉ាងប្រាកដប្រជាក្នុងគ្រាលំបាកនេះហើយយើងនឹងសង្កេតឃើញការកើនឡើងនៃការប្រើប្រាស់នៅតាមទីផ្សារដែលរងផលប៉ះពាល់ដោយ COVID-19 ” ។
ក្នុងសប្តាហ៍នេះមានអ្នកប្រើក្រុមចំនួន ១៤ ដងនៅក្នុងប្រទេស ហូឡង់ច្រើនជាងកាលពីមួយសប្តាហ៍មុន។ គាត់បាននិយាយថាមានអ្នកប្រើប្រាស់អេស្ប៉ាញ ១០ ដងនិងនៅប្រទេសបារាំង ៧ ដង។ Spataro បាននិយាយថា Accenture, Continental AG, Ernst & Young, Pfizer និង SAP ស្ថិតក្នុងចំណោមអតិថិជន ២០ នាក់ដែលមានក្រុមអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មជាង ១០ ម៉ឺននាក់។
Slack បាននិយាយកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថាខ្លួនបានបន្ថែមអតិថិ ជនថ្មីចំនួន ៧០០០ នាក់នៅចន្លោះថ្ងៃទី ១ ខែកុម្ភៈដល់ថ្ងៃទី ១៨ ខែមីនាហើយវាបានបន្ថែមអតិថិជនថ្មីចំនួន ៥០០០ នាក់នៅក្នុងត្រីមាសទី ៣ និងទី ៤ នៃឆ្នាំសារពើពន្ធដែលបានបញ្ចប់នៅថ្ងៃទី ៣១ ខែមករា។ អ្នកនាំពាក្យរបស់ Slack បានសរសេរក្នុងអ៊ីមែលកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថាបញ្ហានៅទីនេះនិងដោយមានសកម្មភាពជាង ៥ ពាន់លានត្រូវបានធ្វើឡើងនៅលើវេទិការបស់យើងរាល់សប្តាហ៍។
ក្រុមត្រូវបានរួមបញ្ចូលនៅក្នុងការជាវសាជីវកម្មទៅការិយាល័យ លេខ ៣៦៥ ក្នុងត្រីមាសទី ៣ មានអ្នកប្រើប្រាស់ការិយាល័យពាណិជ្ជកម្មជាង ២០០ លាននាក់មានចំនួន ៣៦៥ នាក់។
ក្រុមហ៊ុន Microsoft កំពុងនាំយកលក្ខណៈពិសេសថ្មីទៅឱ្យក្រុមរួមទាំងសមត្ថភាពក្នុងការផ្ទុកឡើងនិងបង្ហាញប្រវត្តិផ្ទាល់ខ្លួននៅខាងក្រោយខ្លួនតាមរយៈការហៅជាវីដេអូជាជាងប្រើរូបភាពស្តុកសមត្ថភាពនោះត្រូវបានគេពេញនិយមនៅក្នុង Zoom រាប់ខែ។
ក្រុមហ៊ុន Microsoft នឹងផ្តល់នូវបច្ចេកវិទ្យាដែលលាក់សំលេងដូចជាការវាយឬរោលរាលតាមរយៈទំព័រនានាក្នុងពេលហៅទូរស័ព្ទដើម្បីឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់អាចស្តាប់នូវអ្វីដែលអ្នកនិយាយកំពុងនិយាយ។ អ្នកប្រើដែលចង់និយាយឡើងនៅលើការហៅទូរស័ព្ទដែលមានមនុស្សច្រើននឹងអាចចុចប៊ូតុងដើម្បីបង្ហាញរូបតំណាងនៃដៃដែលបានលើកឡើង។ ហើយអ្នកប្រើប្រាស់នឹងអាចអាននិងសរសេរសារជជែកសូម្បីតែគ្មានអ៊ីនធឺណិត។
- ក្រុមហ៊ុន Microsoft កំពុងចាប់ផ្តើមបង្កើតប្រវត្តិផ្ទាល់ខ្លួនដែលជាលក្ខណៈពិសេសមួយដែលត្រូវបានបង្ហាញថាពេញនិយមជាមួយ Zoom
- Slack មិនបានផ្តល់លេខអ្នកប្រើប្រាស់ដែលបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពក្នុងរយៈពេលប្រាំខែ។
ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថាសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft សម្រាប់ការហៅទូរស័ព្ទនិងជជែកជាមួយមិត្តរួមការងារមានអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំថ្ងៃជាង ៤៤ លាននាក់ដែលកើនឡើងពី ២០ លាននាក់នៅក្នុងខែវិច្ឆិកា។ ការលាតត្រដាងបង្ហាញពីចម្ងាយកាន់តែឆ្ងាយរវាងក្រុមនិងដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ខ្លួនគឺ Slack ។
ការកើនឡើងនេះបង្ហាញថាក្រុមហ៊ុន Microsoft នៅតែអាចទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍សរីរាង្គស្រស់នៅក្នុងកម្មវិធីសិទ្ធិផលិតការិយាល័យយូរអង្វែងរបស់ខ្លួន។ ការកើនឡើងនូវប្រជាប្រិយភាពនេះអាចជួយអតិថិជនការិយាល័យលក់រាយរបស់ក្រុមហ៊ុនដែលបើមិនដូច្នេះទេអាចចាប់ផ្តើមមើលផលិតផលផ្សេងទៀតដូចជាសេវាកម្ម Slack ឬការហៅវីដេអូ Zoom ។
ការប្រញាប់ប្រញាល់ដើម្បីទទួលយកឧបករណ៍សម្រាប់ការប្រជុំនិមិត្មិដូចជាវីរុសវីរុសវីរុសហ៊ីរ៉ូអាយវី ១៩ បង្ខំមនុស្សឱ្យធ្វើការពីផ្ទះមិនធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់យុទ្ធនាការរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft ឡើយ។ ការរីករាលដាលនៃវីរុសនេះក៏បានទាក់ទាញមនុស្សជាច្រើនឱ្យមក Slack និង Zoom ក៏ដូចជា RingCentral ដែលជាអ្នកផ្តល់សេវាទូរស័ព្ទនិងផ្ញើសារតាមពពកនិងឧបករណ៍ហៅជាវីដេអូ Webex ពី Cisco ។
តួលេខថ្មីចំនួន ៤៤ លានសម្រាប់ក្រុមគឺសម្រាប់ថ្ងៃពុធ។ មានអ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃ ៣២ លាននាក់កាលពីថ្ងៃពុធទី ១១ ខែមីនាចុងសប្តាហ៍មុនដែលបានផ្តល់ស្ថិតិចូលរួមកាលពីខែតុលាដោយនិយាយ ថាមានអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំថ្ងៃចំនួន ១២ លាននាក់នៅក្នុងខែកញ្ញា។
“ COVID-19 បានជះឥទ្ធិពលដល់ជីវិតមនុស្សនៅជុំវិញពិភព លោក លោក Jared Spataro អនុប្រធានសាជីវកម្មក្រុមហ៊ុន Microsoft បានសរសេរនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយដែលក្រុមហ៊ុនបានផ្តល់នៅក្នុងអ៊ីមែលមួយកាលពីថ្ងៃពុធថា“ យើងជឿជាក់ថាវានឹងក្លាយជាចំណុចចាប់ផ្តើមសម្រាប់វិធីដែលមនុស្សចង់រៀននិងរៀន” ។ អតិថិជនរបស់យើងបានងាកទៅរកក្រុមនានាយ៉ាងប្រាកដប្រជាក្នុងគ្រាលំបាកនេះហើយយើងនឹងសង្កេតឃើញការកើនឡើងនៃការប្រើប្រាស់នៅតាមទីផ្សារដែលរងផលប៉ះពាល់ដោយ COVID-19 ” ។
ក្នុងសប្តាហ៍នេះមានអ្នកប្រើក្រុមចំនួន ១៤ ដងនៅក្នុងប្រទេស ហូឡង់ច្រើនជាងកាលពីមួយសប្តាហ៍មុន។ គាត់បាននិយាយថាមានអ្នកប្រើប្រាស់អេស្ប៉ាញ ១០ ដងនិងនៅប្រទេសបារាំង ៧ ដង។ Spataro បាននិយាយថា Accenture, Continental AG, Ernst & Young, Pfizer និង SAP ស្ថិតក្នុងចំណោមអតិថិជន ២០ នាក់ដែលមានក្រុមអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មជាង ១០ ម៉ឺននាក់។
Slack បាននិយាយកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថាខ្លួនបានបន្ថែមអតិថិ ជនថ្មីចំនួន ៧០០០ នាក់នៅចន្លោះថ្ងៃទី ១ ខែកុម្ភៈដល់ថ្ងៃទី ១៨ ខែមីនាហើយវាបានបន្ថែមអតិថិជនថ្មីចំនួន ៥០០០ នាក់នៅក្នុងត្រីមាសទី ៣ និងទី ៤ នៃឆ្នាំសារពើពន្ធដែលបានបញ្ចប់នៅថ្ងៃទី ៣១ ខែមករា។ អ្នកនាំពាក្យរបស់ Slack បានសរសេរក្នុងអ៊ីមែលកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថាបញ្ហានៅទីនេះនិងដោយមានសកម្មភាពជាង ៥ ពាន់លានត្រូវបានធ្វើឡើងនៅលើវេទិការបស់យើងរាល់សប្តាហ៍។
ក្រុមត្រូវបានរួមបញ្ចូលនៅក្នុងការជាវសាជីវកម្មទៅការិយាល័យ លេខ ៣៦៥ ក្នុងត្រីមាសទី ៣ មានអ្នកប្រើប្រាស់ការិយាល័យពាណិជ្ជកម្មជាង ២០០ លាននាក់មានចំនួន ៣៦៥ នាក់។
ក្រុមហ៊ុន Microsoft កំពុងនាំយកលក្ខណៈពិសេសថ្មីទៅឱ្យក្រុមរួមទាំងសមត្ថភាពក្នុងការផ្ទុកឡើងនិងបង្ហាញប្រវត្តិផ្ទាល់ខ្លួននៅខាងក្រោយខ្លួនតាមរយៈការហៅជាវីដេអូជាជាងប្រើរូបភាពស្តុកសមត្ថភាពនោះត្រូវបានគេពេញនិយមនៅក្នុង Zoom រាប់ខែ។
ក្រុមហ៊ុន Microsoft នឹងផ្តល់នូវបច្ចេកវិទ្យាដែលលាក់សំលេងដូចជាការវាយឬរោលរាលតាមរយៈទំព័រនានាក្នុងពេលហៅទូរស័ព្ទដើម្បីឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់អាចស្តាប់នូវអ្វីដែលអ្នកនិយាយកំពុងនិយាយ។ អ្នកប្រើដែលចង់និយាយឡើងនៅលើការហៅទូរស័ព្ទដែលមានមនុស្សច្រើននឹងអាចចុចប៊ូតុងដើម្បីបង្ហាញរូបតំណាងនៃដៃដែលបានលើកឡើង។ ហើយអ្នកប្រើប្រាស់នឹងអាចអាននិងសរសេរសារជជែកសូម្បីតែគ្មានអ៊ីនធឺណិត។