ប្រធានាធិបតី Trump ប្រហែលជាត្រូវបានគេរាយការណ៍មិនត្រឹមត្រូវច្របូកច្របល់ឬឥតបានការនៅពេលដែលគាត់បានប្រកាសថាហ្គូហ្គោល (វាជា Verily ដែលជាក្រុមហ៊ុន Alphabet ខុសគ្នា) មានវិស្វករចំនួន ១៧០០ នាក់កំពុងសាងសង់គេហទំព័រ (វិស្វករផ្នែកទន់ចំនួន ១៧០០ នាក់ដើម្បីបង្កើតវេបសាយគឺជាចំនួនគួរឱ្យអស់សំណើច) ដើម្បីជួយសម្រួលដល់ការគ្របដណ្តប់ទូទាំងប្រទេស។ ការធ្វើតេស្ត៍ចំនួន COVID-19 (Verily កំពុងធ្វើការនៅលើគេហទំព័រសម្រាប់តំបន់សាន់ហ្វ្រាន់ស៊ីស្កូដែលបានគ្រោងទុកសម្រាប់ការសាកល្បងសាកល្បងនៅសប្តាហ៍ក្រោយ) ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយប្រសិនបើគាត់យល់ច្បាស់អំពីអ្វីដែលកំពុងកើតឡើងគាត់អាចចង្អុលបង្ហាញវិធីដែល Google កំពុងព្យាយាមជួយមនុស្សឱ្យដោះស្រាយបញ្ហាកូរ៉ូណា។ ផែនទីនិងស្វែងរកហ្គូហ្គលកំពុងលើកទឹកចិត្តឱ្យអាជីវកម្មធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពប្រវត្តិរូបហ្គូហ្គលពាណិជ្ជកម្មរបស់ពួកគេដើម្បីរក្សាអតិថិជនឱ្យដឹងពីរបៀបដែល COVID-19 ប៉ះពាល់ដល់ការអនុវត្តផលិតផលនិងសេវាកម្ម។
ធុរកិច្ចអាចប្រើប្រវត្តិរូបរបស់ពួកគេដើម្បីឱ្យអតិថិជនដឹងពីរបៀបដែលពួកគេកំពុងព្យាបាលនិយោជិកដែលបានសាកល្បងវិជ្ជមានសម្រាប់ COVID-19 ឬកំពុងផ្តាច់ខ្លួនដោយសារពួកគេបានទាក់ទងជាមួយអ្នកដែលមាន។ ប្រសិនបើលទ្ធផលនៃការព្យាបាលដោយស្មើភាពនិងគួរឱ្យកត់សម្គាល់នៅក្នុងម៉ោងធ្វើការខ្លីឬការកែតម្រូវផ្សេងទៀតចំពោះផលិតផលឬសេវាកម្មអតិថិជនអាចត្រូវបានណែនាំ។
មនុស្សក៏អាចត្រូវបានគេប្រាប់អំពីជំហានណាមួយដែលអាជីវកម្មកំពុងធ្វើដើម្បីរក្សាអតិថិជននិងនិយោជិកឱ្យមានសុវត្ថិភាព។ អាជីវកម្មអាចបន្ថែមប្រៃសណីយ៍ដើម្បីឱ្យមនុស្សដឹងនៅពេលផលិតផលមានឬអស់ពីស្តុក។ វាមានប្រយោជន៍ជាពិសេសនៅពេលមនុស្សព្យាយាមរករបស់របរដែលត្រូវបានគេយកចេញពីធ្នើដោយអ្នកដើរផ្សារភ័យស្លន់ស្លោ។ ប្រកាសក៏អាចរួមបញ្ចូលនូវតំណភ្ជាប់ទៅនឹងប្រភពនៃព័ត៌មានដែលអាចទុកចិត្តបានអំពីផលិតផលឬសេវាកម្មដែលអាជីវកម្មផ្តល់ជូន។
ការផ្តល់ព័ត៌មានត្រឹមត្រូវនិងទាន់សម័យអំពីគោលនយោបាយការអនុវត្តន៍ផលិតផលនិងសេវាកម្មប្រហែលជាមិនមានសម្លេងសំខាន់ដូចគេហទំព័រ fantasy ដែលលោកប្រធានាធិបតី Trump បានប្រកាសនោះទេប៉ុន្តែវាជាអ្វីដែលក្រុមហ៊ុន Google កំពុងធ្វើដើម្បីព្យាយាមនិងជួយយើងទាំងអស់គ្នាក្នុងការដោះស្រាយវិបត្តិ COVID-19 ។