សង្គ្រាមចែកចាយស្បៀងតាមតម្រូវការនៅតែបន្តកើនឡើងនៅសហរដ្ឋអាមេរិក។ ក្រុមហ៊ុនបានកត់សម្គាល់ថាទម្រង់ S-1 របស់ខ្លួនសេចក្តីព្រាងច្បាប់ស្តីពីការចុះឈ្មោះត្រូវបានដាក់ជូន SEC ហើយឥឡូវនេះកំពុងត្រូវបានពិនិត្យឡើងវិញ។ វាមិនបាននិយាយថា តើភាគហ៊ុនប៉ុន្មានដែលវាអាចលក់មានកំណត់តម្លៃភាគហ៊ុនសម្រាប់ IPO ឬថាពេលវេលានៃជំហានបន្ទាប់របស់វានឹងទៅជាយ៉ាងណានោះទេ។
ការចុះបញ្ជីជាសាធារណៈអាចជាវិធីមួយផ្សេងទៀតសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនក្នុងការទទួលយកដើមទុនយ៉ាងច្រើននៅពេលវេលាដ៏សំខាន់នៅក្នុងឧស្សាហកម្មចែកចាយតាមតម្រូវការដែលការប្រកួតប្រជែងមានលក្ខណៈខ្លាំងក្លាហើយយើងកំពុងមើលឃើញការបង្រួបបង្រួមជាច្រើននៅទូទាំងពិភពលោក។ ពេលវេលានៃព័ត៌មានក៏បញ្ជាក់ផងដែរថាតើអាជីវកម្មនេះអាចពឹងផ្អែកលើសាច់ប្រាក់យ៉ាងដូចម្តេច។ DoorDash ដែលតាមការប៉ាន់ស្មានមួយចំនួនបច្ចុប្បន្នដឹកនាំទីផ្សារចែកចាយអាហារនៅសហរដ្ឋអាមេរិក - បាន បិទជុំចុងក្រោយរបស់ខ្លួនតែនៅក្នុងខែវិច្ឆិកាឆ្នាំមុនតែជាង ៣ ខែមុន។ នោះគឺសម្រាប់ ៧០០ លានដុល្លារក្នុងតម្លៃ ១៣ ពាន់លានដុល្លារ។
ប្រទេសតែមួយគត់ដែលក្រុមហ៊ុន DoorDash បច្ចុប្បន្នកំពុងប្រតិ បត្តិការ - ក្រុមហ៊ុនត្រូវបានគេយល់ថាមានទីផ្សារចំនួន ៣៣ ភាគ រយ។ វាដំណើរការនៅក្នុងការប្រកួតប្រជែងដ៏ក្តៅគគុកហើយមានតម្លៃថ្លៃជាបន្តបន្ទាប់ជាមួយនឹងការចូលចិត្តរបស់មិត្តរួមការងារ (១០ ភាគរយ) និង Uber (២០ ភាគរយ) និងអ្នកលេងកេរ្តិ៍ដំណែលជាច្រើនទៀតដូចជា Grubhub (៣២ ភាគរយ) ។ ការប្រកួតប្រជែងដ៏ខ្លាំងក្លានោះគឺពឹងផ្អែកខ្លាំងទៅលើដើមទុននិងបាននាំឱ្យមានពាក្យចចាមអារាមប៉ុន្មានឆ្នាំមកនេះថាក្រុមហ៊ុនបានស្វែងរកការរួមបញ្ចូលគ្នាជាមួយ Uber Eats និងមិត្តរួមការងារ។
ប៉ុន្តែ DoorDash ក៏មានចំណែកនៃភាពចម្រូងចម្រាសផងដែរជាពិសេសជុំវិញបញ្ហាការងារនិងរបៀបដែលវាជ្រៀតជ្រែកជាមួយនិងផ្តល់ប្រាក់ខែដល់កម្លាំងពលកម្មរាប់ពាន់នាក់របស់អ្នកម៉ៅការ។ វាក៏ប្រឈមនឹងការបំពានទិន្នន័យកាលពីឆ្នាំមុនដែលប៉ះពាល់ដល់អតិថិជនកម្មករនិងពាណិជ្ជករជិត ៥ លាននាក់។ វាត្រូវបានគេបង្កើតឡើងយ៉ាងស្ងៀមស្ងាត់បច្ចេកវិទ្យាជណ្តើរបច្ចេកវិទ្យារបស់ខ្លួនជាមួយនឹងការទិញដូចជា Scotty Labs ដើម្បីស្វែងរកប្រព័ន្ធបើកបរស្វ័យភាព (ដើម្បីបំពេញបន្ថែមឬសក្តានុពលជំនួសអ្នកបើកបរដឹកជញ្ជូនមនុស្ស) ។
ការដាក់ឯកសារ IPO ជាការសម្ងាត់អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មដែលនៅតែស្ថិតក្នុង“ ការលូតលាស់” (ហើយជារឿយៗមិនមានប្រាក់ចំណេញ) ដើម្បីស្វែងយល់ពីដំណាក់កាលដំបូងនៃការរៀបចំខ្លួនសម្រាប់ការចុះបញ្ជីជាសាធារណៈដោយគ្មានការត្រួតពិនិត្យជាសាធារណៈដែលភ្ជាប់មកជាមួយដំណើរការនេះ។ ទោះបីជាវាត្រូវបានពេញនិយមដោយក្រុមហ៊ុនដូចជា Spotify និង Slack ដែលទាំងពីរនេះត្រូវបានដាក់ជាសាធារណៈ - វាមិនតែងតែនាំឱ្យមាន IPO ទេ។ ការដាក់ឯកសាររបស់ WeWork និងការវិលត្រឡប់ជាបន្តបន្ទាប់បន្ទាប់ពីវាបានបង្ហាញព័ត៌មានលំអិតបន្ថែមទៀតអំពីរបៀបដែលក្រុមហ៊ុនបានធ្វើការ។ ហើយ Postmates ដែលបានដាក់ពាក្យសុំ IPO កាលពីមួយឆ្នាំមុនបានរៃអង្គាសប្រាក់ជាបន្តបន្ទាប់ហើយត្រូវបានគេនិយាយថាកំពុងពន្យាពេលរាល់សកម្មភាពសាធារណៈ។
រាយការណ៍ពី techcrunch.com